عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

آیا تا به حال هنگام استفاده از جاروبرقی ال جی شاهد داغ کردن آن شده اید؟ داغ کردن جاروبرقی ال جی یک مشکل معمول است که به دلیل استفاده نادرست از این دستگاه اتفاق می افتد. اما علت داغ کردن جاروبرقی ال جی چیست؟ چرا هنگام کار کردن با جاروبرقی ال جی بدنه آن داغ می شود؟ با ما همراه باشید تا در ادامه مطلب با چند علت داغ کردن جاروبرقی ال جی آشنا شوید. داغ کردن جاروبرقی از جمله مشکلاتی است که می تواند منجربه سوختن یا بلااستفاده شدن این دستگاه شود. بنابراین؛ در اسرع وقت باید برای تعمیر جاروبرقی اقدام شود.
بر اساس آخرین اصلاحیه ابلاغ شده از سوی معاون اول رئیس جمهور، تغییراتی در مصوبه تعیین ساعات کاری ادارات اعمال شده که بر این اساس ساعات کاری همه دستگاه‌های اجرایی موضوع این قانون از نیمه خرداد ماه تا نیمه شهریور ماه از ساعت ۶ صبح تا ۱۴:۴۵ دقیقه خواهد بود.
در مورد مواجهه با حجاب هر روز اخباری از بستن اماکن و کافه‌ها و فروشگاه‌ها و ارایه لوایح عجیب و غریب و... می‌شنویم که گویی کل حکومت کار دیگری جز پرداختن به این مسائل ندارد و همه توان خود را بسیج کرده که آنها را حل کند و جالب این که بدتر می‌شود.
در مراسمی با حضور معاون رفاه و امور اقتصادی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی، اعضای هیأت‌مدیره و جمعی از معاونین و مدیران ارشد این سازمان، یوسف نوری به‌عنوان عضو جدید هیأت‌مدیره سازمان تامین‌اجتماعی معرفی شد.
مدیرکل مدیریت بحران استان تهران از اعلام وضعیت زرد هواشناسی مبنی بر فعالیت دو سامانه بارشی و باد شدید خبر داد و در خصوص استحکام سازه‌های نیمه‌کاره و تابلوهای تبلیغاتی در این استان‌ هشدار داد.
خانواده نوعروس مرگ مغزی شده سقزی، در اقدامی انسان‌دوستانه و خیرخواهانه با اهدای اعضای پیکر دخترشان، نجات‌بخش زندگی چندین بیمار نیازمند پیوند اعضا شدند.
مدیرکل درمان و حمایت‌های اجتماعی ستاد مبارزه با مواد مخدر از بازنگری شیوه‌نامه غربالگری معتادان متجاهر خبر داد و گفت: به دنبال این بازبینی سامانه‌ای تحت عنوان سامانه غربال و ارجاع معتادان متجاهر (غوام) راه‌اندازی شده که قرار است به‌زودی در کل کشور از طریق تشخیص چهره مورد استفاده قرار گیرد.

جامعه ایران، پس از رخت برکشیدن هژمونی جنگ تحمیلی و فشارهای اقتصادی و روانی و نگرانی به‌ جا مانده از آن، مدام در حال تجربه فراز و نشیب‌هایی از امید، نشاط، ناامیدی و غم اجتماعی است؛ به‌ طوری‌که در سال‌های اخیر، شرایطی پیش آمده که ملال و جست‌وجوی امید و شادی، بخشی از شیوه زندگی شده است.
بالاخره متن لایحه پیشنهادی حجاب از سوی دولت و دستگاه قضایی منتشر شد. ظاهرا این لایحه در ذیل عنوان لوایح قضایی ناشی از اصل ۱۵۸ قانون اساسی تهیه شده که در اینجا مفهوم لایحه کیفری شامل آن می‌شود.

آنچه مسلم و محرز است اینکه این حیوان‌آزاری مورد تأیید هیچ عقل سلیمی نیست، ازمنظر روان‌شناسی و جرم‌شناسی جنایی افرادی که مرتکب حیوان آزاری می‌شوند مستعد ارتکاب جرم و جنایت علیه انسان و دیگرآزاری خواهند بود
لایحه عفاف و حجاب هنوز در مجلس اعلام وصول نشده، اما مخالفت‌ها با آن شروع شده است. البته نه از این بابت که چرا چنین لایحه‌ای قرار است تصویب شود؛ بلکه از این منظر که لایحه مذکور «ضعیف» است و نمی‌تواند جلوی «بی‌حجابی» را بگیرد.
اگر کسی بانویی محجبه را کاملا برهنه کند، همان مجازاتی برایش درنظر گرفته می‌شود که یک اسائه ادب لسانی صورت بگیرد. برای فرد بی‌حجاب هم مصونیت جدید درنظر گرفته‌اند و مردم دیگر نمی‌توانند ممانعت کنند.

برخی مواقع امکان دارد چیلر در عملکرد خود با اشکالات و اختلالاتی رو به رو ‌شود. سرویس دستگاه به تشخیص سریع اشکالات پیش آمده کمک می کند و باعث صرفه جویی در هزینه های تعمیر چیلر و نگهداری آن در درازمدت می شود.
فقر در ایران، چهره‌ جدیدی از خود به نمایش گذاشته است. فقرا و غیرفقرا به لحاظ ویژگی‌هایی که باید آنها را از هم متمایز بکند، بسیار به هم شبیه شده‌اند (مانند شاغل بودن سرپرست خانوار) و به لحاظ ویژگی‌هایی که باید تاثیر کمتری در تمایز فقرا از غیر فقرا داشته باشد (مانند داشتن فرزند) از یکدیگر فاصله گرفته‌اند.