عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

استاندار تهران درباره برگزاری تجمعات براساس اصل ۲۷ قانون اساسی، گفت: قاعدتا دولت‌ها به دنبال حضور مشارکت‌جویانه مردم هستند بنابراین سازمان‌ها، دستگاه‌ها و همه عواملش را به کار می‌گیرد تا این سطح افزایش پیدا کند.
مارک اسنوا یکی از مارک‌های معروف در زمینه تولید یخچال و لوازم خانگی است. اسنوا با تمرکز بر کیفیت، طراحی مدرن و ارائه فناوری‌های نوین، در بازار جهانی جایگاه قابل توجهی را کسب کرده است.
هزینه نگهداری یک سگ، فقط به تهیه غذای آن مربوط نمی‌شود، این هزینه‌ها به چند بخش هزینه‌های ماهانه، سالانه و یکباره تقسیم می‌شوند. این هزینه‌ها بسته به به عوامل مختلفی از جمله اندازه، سن، منطقه زندگی، سبک زندگی و نیاز‌های فردی سگ شما می‌تواند متفاوت باشد.
یکی از شرایط مهم برای دریافت این کمک هزینه، وجود سابقه لازم است به نحوی که بیمه‌شده ظرف ۵ سال قبل از تاریخ ازدواج، حداقل به مدت ۷۲۰ روز سابقه کار داشته و حق‌بیمه این مدت از سوی کارفرما پرداخت شده باشد.
نمی‌خواهیم و بایسته هم نیست که «کلیات‌ابوالبقاء» ببافیم! از این روی در آغاز به سراغ نقطه پایان می‌رویم و آن این‌که، لایحه موسوم به «حمایت از عفاف و حجاب» برخلاف نامی که بر آن نهاده‌اند، نه فقط حمایت از عفاف و حجاب نیست، بلکه در صورت تصویب، گسترش بی‌حجابی را نیز به دنبال خواهد داشت.
اخیرا یک حرف جدیدی باب شده است که «حجاب قانونه که باشه؛ قانون غلط چرا باید اجرا بشه؟» پاسخ این است که فرض کنیم غلط باشد، اشکال قانون را نمی‌توان با بی‌قانونی حل کرد.
با رسیدن فصل تابستان، موضوع انتخاب کولر اهمیت زیادی پیدا کرده است. باتوجه به اینکه هر یک از انواع کولر، مزایا و معایب خاص خود را دارند، در این مقاله تصمیم داریم درباره کولر آبی و کولر گازی صحبت کنیم. شناخت مزایا کولر آبی  در کنار معایبی که دارد، و همین‌طور آشنایی با ویژگی‌های کولر گازی، می‌تواند کمک کند که انتخاب بهتری داشته باشیم. در این مطلب، تفاوت‌های میان این دو کولر را بررسی می‌کنیم تا بتوانید برای خرید کولر تصمیم هوشمندانه‌تری بگیرید.
چه توفیقی بزرگی است که در دهه ولایت، ایام ولادت امام هادی(ع) و در آستانه عید بزرگ غدیرخم در دیار سردار سرلشکر شهید علی هاشمی با خانواده‌های معظم شهدا که به فرموده پیرجماران چشم و چراغ این ملت هستند همراه می‌شویم و به دیدار یکی از شهدای مظلوم در دنیا و پرآوازه در آسمان می‌رویم؛ شهید ترور محمد امتی.
فروش پروژه های تعاونی مسکن انبوه سازی یاران فرصتی بی نظیر و تکرار نشدنی برای خرید و سرمایه گذاری درمنطقه ۲۲ تهران در اختیار شما قرار میدهد. شما مستقیم از تعاونی خرید کنید.
دیجی استایل یکی از بزرگترین فروشگاه های آنلاین در ایران است که در زمینه مد و پوشاک، لوازم آرایش و بهداشت، ادکلن و عطر، کیف و کفش و اکسسوری فعالیت می کند. این فروشگاه بیش از 20 هزار محصول از برندهای معتبر ایرانی و خارجی را ارائه می دهد و با ارائه تخفیفات ویژه، به مشتریان خود قیمت های رقابتی ارائه می کند.