عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

با توجه به اینکه تقریبا تمامی ما در دنیای حاضر، بخشی از روز را مشغول رانندگی هستیم و یا در تعامل با چنین افرادی قرار داریم، بهتر است تا نکاتی راجع به چگونگی بروز صفات شخصیتی در رفتار رانندگی را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد؛

احتمال رگبار پراکنده در ۲۴ ساعت آینده / باد شدید و گردوخاک در 5 استان

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در زابل شدیدتر است.

یادداشت اختصاصی-یگانه بختیاری- نشانه‌های تنش نظامی میان عراق و ایران، تقریباً بلافاصله پس از وقوع انقلاب ایران آشکار شد و عراق برای نخستین بار به حریم هوایی ایران تجاوز کرد.
علی اصغر جعفری در گفت و گو با پرسون:

دفاع مقدس یک تابلوی بسیار زیبا و نورانیست

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک تابلوی بسیار زیبا و نورانیست و دشمن نیز به این امر واقف است که اگر جوانان ما این فرهنگ را بشناسند، کشورمان برای همیشه سربلندی خود را حفظ خواهد کرد و در مقابل هجمه های دشمن خواهد ایستاد.

یادداشت به بهانه هفته دفاع مقدس؛

سرداران و شهدا، تا همیشه به شما بدهکاریم

یادداشت اختصاصی- مهسا اخلاقی - ما کوچه های شهرمان را به نام آنها کردیم تا هر زمان نشانیِ جایی را دادیم، یادمان باشد اگر با آرامش به مقصد رسیدیم از سایه ایثار این شهیدان بوده است.
یادداشت به مناسبت هفته دفاع مقدس؛

آری اینجا ایران است سرزمین دلیران در خون غلتیده

در چهلمین سالگرد پیروزی ملت ایران گرامیداشت یاد و خاطره هفته دفاع مقدس برابرقدرتهای دنیا که با به زانو در آمدشان فهمیدند که ایران دیگر آن ایران دوران پهلوی نیست که بله قربان گوی به مستکبرین و استکباران دنیا باشد .
به‌تازگی عکس‌هایی از سوی کاربران در فضای مجازی منتشر شده که در آن ادعا می‌شود گوشی تولید داخلی که قرار است توسط اپراتور ایرانسل عرضه شود، نسخه‌ای از یک گوشی چینی است.

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر ناجا:

تاثیر کرونا بر قیمت مواد مخدر

رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر نیروی انتظامی گفت: شیوع ویروس کرونا تاثیر چشمگیری در میزان تولید و قیمت انواع مواد مخدر داشته بگونه‌ای که در شرایط کرونایی شاهد افزایش قیمت انواع مواد مخدر بوده‌ایم.