عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

عمق اثر و اهمیت امنیت در زندگی بشر، همواره آن را به میدان دیدها کشانده و فاتح قله‌ی گوش‌ها و سرتمه‌باز زبان‌های بی‌شماری کرده است.در طول تاریخ، قوانین زندگی انسان، بر اساس نیازهای پیچیده‌ی او شکل‌گرفته و به مرحله اجرا درآمده است و امنیت نیز به‌عنوان یک نیازاساسی اجتماعی هدف بسیاری از گردانندگان اجتماع‌های کوچک و بزرگ بوده که پیاده‌سازی آن اطمینان خاطر جامعه را فراهم می‌آورد.
رییس انجمن علمی مددکاران اجتماعی در گفت‌وگو با پرسون؛

پایه سبک زندگی ایرانی اسلامی، راستگویی است

رییس انجمن علمی مددکاران اجتماعی بیان کرد: فضای مجازی سبب تغییر ارتباطات سبک زندگی گشته اما خلق و خو افراد تغییر نکرده است. در حال حاضر سبک زندگی مردم ایران اسلامی نیست.

فروشگاهی در یکی از پاساژهای شهرک غرب در اقدامی عجیب و در شرایط کرونایی، با تبلیغات گسترده از حراج اقلام خود به قیمت ۳۹ هزار تومان خبر داد که منجر به صف کشیدن خریداران مقابل این فروشگاه شد.
کاهش قیمت گوشت قرمز داخلی در میادین میوه و تره بار تهران همچنان ادامه دارد و از اول آبان تا صبح امروز که نرخ‌های جدید اعمال می‌شود، قیمت گوشت تازه گوسفند ۲۰ هزار تومان و گوشت تازه گوساله ۱۰ هزار تومان کاهش داشته است.

مرگ؛ واژه ای که کمتر به آن می اندیشیم. برخی از آن فرار می کنند و برخی آن را مایه ترس و وحشت می دانند اما این غریب ترین واژه ای و فعلی است که انسان تا کنون به خود دیده.
با انصراف مدیران ۵ رسانه دیگر

ائتلاف حامیان پاک آیین به ۴۳ رسید

با انصراف مدیران مسئول ۵ رسانه دیگر در کشور، ائتلاف حامیان پدرام پاک آیین نامزد حقوقدان، صنفی و غیر جناحی، به ۴۳ نفر رسید.
رییس شورای اسلامی شهر تهران تاکید کرد: با توجه به سه برابر شدن ظرفیت آرامستان بهشت زهرا، فعلا تهران نیازی به آرامستان جدید ندارد.
شیوع ویروس کرونا در سراسر دنیا با همه تلخی‌ها، تجربیات جدیدی به همراه داشت و نشان داد که انسانها در این کره خاکی همچون دانه‌های تسبیح به یکدیگر وصلند و مرگ یک نفر به معنای مرگ دیگری است، به همین دلیل بارها توصیه شده که همه باید نسبت به پروتکل‌های بهداشتی تمکین کرده تا از مرگ انسان‌های بیشتر جلوگیری کنیم.
یک تحلیلگر رسانه گفت: دولت در دوران کرونایی عملکرد خوبی نداشت و رسانه های ما بلندگوی دولت هستند و در تایید یا رد جناحی دولت اطلا ع رسانی می کنند و تنها مردم قربانی رسانه ها می شوند.

شیوع کرونا، دورکاری را در میان سازمان‌ها و شرکت‌ها در سراسر جهان افزایش داد و این در حالی است که همچنان بسیاری از شرکت‌ها روش‌های امنیتی درستی برای مقابله با باج‌افزارها و بدافزارها ندارند، هرچند نشانه‌هایی از پیشرفت وجود دارد، زیرا اکنون برخی سازمان‌ها به‌طور فزاینده‌ای از راه‌حل‌های مبتنی بر ابر مدرن نسبت به راه‌حل‌های قدیمی منسوخ پیروی می‌کنند.

دبیر کمیته اجرایی ستاد انتخابات کانون مداحان استان تهران گفت: بنا بود نتایج آرا امروز اعلام شود، اما به دلیل برخی گزارش‌ها و اعتراضات رسیده از برخی ادارات، اعلام نتایج قطعی به فردا موکول شد.
رییس سازمان غذا و دارو گفت: 19 کامیونی که در کشور عراق کشف شد، علی رغم اینکه ما، نیروی انتظامی و گمرک بارها اعلام کرده‌ایم که هیچ یک از آن‌ها ایرانی نبوده است، اما شبکه‌های معاند خارجی بر روی افکار ساده‌لوحی که شنونده و مخاطب آنها هستند، کار می‌کنند.

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: امیدوارم بعد از طی شدن مراحل قانونی مصوبه تامین کالاهای اساسی آقای رئیس جمهور که خود را یک دولت قانون مدار و حقوقدان می‌داند به سرعت با تشکیل کارگروه‌های ویژه برای اجرایی شدن قانون اقدام فوری کند.
مصوبه مجلس شورای اسلامی برای تعیین شرایط تبدیل وضعیت فرزندان ایثارگران از شرکتی، قرارداد معین و پیمانی به استخدام رسمی به تأیید شورای نگهبان رسید و یکی از مطالبات مهم و دیرینه ایثارگران محقق شد.

دکتر روزبه مفیدیان در گفت و گوی اختصاصی با رسانه خبری تحلیلی پرسون؛

نخبگان نقشی اثرگذار در عرصه سیاسی و اجتماعی دارند

عضو ارشد پژوهشکده نانو شمال کشور گفت: نخبگان به دلیل شاخصه هایی که دارند از نقشی اثرگذار در عرصه سیاسی و اجتماعی برخوردارند.
رئیس کمیته سلامت مجمع نمایندگان استان تهران گفت: تمامی اعضا در نشست امروز بر اتخاذ تصمیمات فوری مانند تعطیلی دو هفته ای استان تهران با در نظر گرفتن ملاحظات اقتصادی، اجتماعی و امنیتی تاکید کردند.