عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

معاون منابع انسانی قلب طهران از اقدامات پیشگیرانه از شیوع بیماری کرونا از انجام اقدامات پیشگیرانه برای مقابله با بیماری کووید-۱۹ در شهرداری منطقه 12 از نخستین روزهای شیوع این بیماری خبر داد و گفت:

سلامت همکاران مهم‌ترین خواسته معاونت منابع انسانی است.

افتتاح یک پارک در جنوب تهران با حضور حناچی؛

ورود افراد فقط با کارت شناسایی!

در حالی قرار است بوستان زندگی در منطقه شوش مورد بهره‌برداری قرار بگیرد که ورود به این کارت تنها با در دست داشتن کارت شناسایی مجاز خواهد بود.

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از سنجش زیرساخت اینترنت کشور توسط شبکه شاد به عنوان اصلی‌ترین شبکه‌ای که تاکنون این کار را انجام داده است و تولید تبلت دانش آموزی تا چند ماه دیگر خبر داد.

حق‌شناس در بازدید از اتحادیه صنف فرش‌بافان در قلب طهران:

با ایجاد گالری فرش در متروی خیام، این ایستگاه جذاب‌ترین ایستگاه مترو خواهد شد

رئیس کمیسیون فرهنگی و اجتماعی شورای اسلامی شهر تهران در جریان بازدید از اتحادیه صنف فرش‌بافان از امکان ایجاد گالری فرش در ایستگاه متروی خیام خبر داد و گفت: با ایجاد این گالری، ایستگاه متروی خیام به جذاب‌ترین ایستگاه مترو و حتی مکانی برای جذب گردشگر داخلی و خارجی تبدیل خواهد شد.

سرپرست انجمن ورزش در طبیعت اعلام کرد: طبق گزارشات واصله در پایان پویش ۴۰ روزه نذر ورزشی بیش از ۶۰۰ کیلومتر توسط ورزشکاران و طبیعت دوستان از ماسکهای پزشکی و زبالهای پلاستیکی  پاک ورزی گردید.
استانداری تهران طی ابلاغیه‌ای به فرمانداری‌های سطح استان از اعمال محدودیت‌های مجدد کرونایی، خبر داد.

رئیس مجلس با بیان اینکه حق نداریم استان‌های محروم را به دلیل دور بودن و به چشم نیامدن فراموش کنیم گفت: برنامه هفتم توسعه را با توجه به نیازهای محلی خواهیم نوشت و نیازهای ملی را هم درنظر خواهیم داشت.
رییس فراکسیون سلامت و سالمندان مجلس شورای اسلامی از حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی در جلسه فراکسیون خبر داد و گفت: آیین‌نامه اجرایی سند ملی سالمندان به زودی به دستگاه‌های اجرایی سراسر کشور ابلاغ می‌شود.
۱۲۰ میلیارد تومان از اعتبارات صندوق توسعه ملی به احداث ساختمان جدید دانشکده فناوری‌های نوین پزشکی دانشگاه شهید بهشتی که چند ماه قبل، عضویت فرزند رئیس‌جمهور در هیئت علمی آن دانشکده حاشیه‌ساز شده بود، تخصیص یافته است.

زوجی قرار است به خانه بخت بروند و وام ازدواجشان را هم گرفته اند. فکر می‌کنید برای تامین وسایل اولیه زندگیشان این وام کافی است یا نه؟