عمومی

پرسون با نگاهی تحلیلی به تمام مسائل حوزه عموم جامعه می پردازد.

اعلام آمادگی دانشمند سرم شناس هندی که از تبار پارسیان است تنها یکی از ظرفیت‌های ایرانی تباران در دیگر نقاط جهان است. بیایید برای هموطنان کوچیده از وطن و مقیم در غربت ارزش بیشتری قائل باشیم، گاه به دیدن‌شان برویم و گاه به سرزمین مادری دعوتشان کنیم. بیایید با صله ارحام مهربان باشیم. صدایشان را بشنویم و ببخشیم تا بخشیده شویم.
بر اساس اعلام شرکت کنترل کیفیت هوای تهران، در حالی که میانگین کیفیت هوای پایتخت طی ۲۴ ساعت گذشته در آستانه قرار گرفتن در محدوده ناسالم برای گروه‌های حساس قرار داشت ، این شاخص هم اکنون در شرایط قابل قبول است.

امام جمعه لواسانات اعلام کرد: آرامستان تپه‌سرخه در بالادست محله نجارکلا لواسان به عنوان آرامستان عمومی شهر معین شد؛ زین پس دفن اموات باید طبق موازین شهرداری انجام شود و هیات‌ امنای مسجد فاطمیه هیچ دخالتی در این امر نخواهند داشت.

رئیس سازمان بهزیستی کشور گفت: همه مددجویان سازمان از سالمندان تا معلولان که در مراکز شبانه‌روزی نگهداری و از نظر ابتلا به آنفلوانزا و کرونا پرخطر تلقی می‌شوند، در سال جاری به صورت رایگان واکسن آنفلوانزا دریافت می‌کنند.

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران:

دورکاری کارکنان در پایتخت مجددا اعمال شود

فرمانده عملیات مدیریت بیماری کرونا در کلانشهر تهران گفت: شرایط جدید بیماری کرونا در تهران کماکان به گونه‌ای است که وضعیت شهر در شرایط کاملاً بحرانی و پر خطر قرار دارد و به نظر می‌رسد دوباره نیازمند اتخاذ دورکاری کارکنان در پایتخت هستیم.

نایب رئیس هیات مدیره سازمان تامین اجتماعی با بیان اینکه امید به زندگی دو دهه افزایش یافته ولی سن و سابقه برای بازنشستگی بالا نرفته است گفت در تمام دنیا یک رابطه منطقی بین امید به زندگی و حداقل سن بازنشستگی وجود دارد و ما متأسفانه برعکس عمل کردیم.
با توجه به اینکه تقریبا تمامی ما در دنیای حاضر، بخشی از روز را مشغول رانندگی هستیم و یا در تعامل با چنین افرادی قرار داریم، بهتر است تا نکاتی راجع به چگونگی بروز صفات شخصیتی در رفتار رانندگی را با یکدیگر مورد بررسی قرار دهیم.

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی خبر داد؛

احتمال رگبار پراکنده در ۲۴ ساعت آینده / باد شدید و گردوخاک در 5 استان

مدیر پیش بینی و هشدار سازمان هواشناسی گفت: در سه روز آینده در برخی نقاط سیستان و بلوچستان، خراسان جنوبی، شرق کرمان، شرق هرمزگان و جنوب غرب خوزستان وزش باد شدید گاهی با گرد و خاک پیش‌بینی می‌شود که این شرایط در زابل شدیدتر است.

یادداشت اختصاصی-یگانه بختیاری- نشانه‌های تنش نظامی میان عراق و ایران، تقریباً بلافاصله پس از وقوع انقلاب ایران آشکار شد و عراق برای نخستین بار به حریم هوایی ایران تجاوز کرد.
علی اصغر جعفری در گفت و گو با پرسون:

دفاع مقدس یک تابلوی بسیار زیبا و نورانیست

دبیر ستاد بزرگداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس گفت: دفاع مقدس یک تابلوی بسیار زیبا و نورانیست و دشمن نیز به این امر واقف است که اگر جوانان ما این فرهنگ را بشناسند، کشورمان برای همیشه سربلندی خود را حفظ خواهد کرد و در مقابل هجمه های دشمن خواهد ایستاد.