اخبار فوری

مصطفی رجبی مشهدی در خصوص برنامه‌های وزارت نیرو برای تامین برق پایدار در تابستان امسال اعلام کرد: بعد از دوره اوج بار سال 1400، برنامه مفصلی از سوی وزارت نیرو تدوین شد که امروز شاهد نتیجه آن هستیم چرا که محدودیت‌های برق‌رسانی در سال گذشته را تجربه نمی‌کنیم.
یکی از وعده‌های دولت سیزدهم تسهیل در کسب‌وکارهای اینترنتی و افزایش سرعت اینترنت بود، به‌نوعی که رئیس جمهوری وعده اینترنت رایگان برای اقشار ضعیف و با سرعت بالا را داده بود و وزیر ارتباطات هم یکی از برنامه‌هایش را رساندن فیبر نوری به تک‌تک خانه‌های مردم، اجرای پروژه فیبر در منزل و سرعت‌های چند گیگی اینترنت اعلام کرد.
در روزهای تعطیل گذشته، سفرهای جاده‌ای مردم افزایش قابل توجهی داشته و در این میان استان‌های شمالی مثل همیشه مقصد عمده مسافران بوده است.
سازمان امور مالیاتی اعلام کرد: مطابق قانون مالیات‌های مستقیم، ۳۱ تیرماه آخرین مهلت ارائه اظهارنامه مالیاتی اشخاص حقوقی و صاحبان درآمد املاک اجاری است که به دلیل مصادف شدن آن با روز تعطیل (جمعه)، براساس قانون روز شنبه یکم مردادماه، آخرین مهلت ارائه اظهارنامه اشخاص مذکور خواهد بود و از آنجا که هیچ مجوزی برای تمدید مهلت مذکور وجود ندارد، این مهلت به هیچ عنوان تمدید نخواهد شد.