تغذیه و سلامتی

صفحه تغذیه و سلامت با رویکردی تخصصی به ارائه مطالبی در زمینه های سلامت،بهداشت و تغیه سالم می پردازد.

کسب آگاهی از انواع درمان خانگی برای ترش کردن معده به شما کمک می کند تا بدون استفاده از هر داروهای شیمیایی بتوانید مشکل خود را رفع نمایید.
رژیم غذایی میوه بیشتر شامل میوه های خام است و در حال حاضر افراد بیشتری به سمت این رژیم سوق پیدا کرده اند.
مطالعاتی که به بررسی تأثیر رژیم غذایی بر ریزش مو می‌پردازند هنوز در مراحل اولیه هستند، با این حال غذاهایی هستند که به سلامت و رشد مو کمک می‌کنند.

انتخاب ضدآفتاب خوب و استفاده درست از آن یکی از مهمترین راه‌های حفظ سلامت و زیبایی پوست است. ۸ نکته مهم در این رابطه را با کمک متخصصان پوست در این گزارش بخوانید.
جوش‌های چرکی یا سرسیاه روی بینی به هیچ‌وجه قابل تحمل نیستند. بخصوص وقتی درست قبل از یک قرار یا جلسه مهم روی صورت سبز شوند.
بهتر است بین سیری موقت و سیری طولانی مدت تفاوت قائل شویم. سیری موقت در حقیقت احساس سیری است که بعد از مصرف مواد غذایی کم کالری با حجم بالا اتفاق می‌افتد.
کاچی یکی از دسرهای بسیار مقوی ایرانی است که مادربزرگ ها در برخی از مراسم ها درست می کردند. راز خوشمزگی این دسر در انتخاب موادی است که استفاده میکنید.

پارکینسون یک بیماری پیش رونده می باشد که باید زودتر آن را شناسایی و برای کنترل بهتر آن اقدام کرد.
کلیه نیاز زیادی به مایعات دارد پس برای حفظ سلامت این عضو در زمان روزه داری باید آب بدن خود را تامین کنید.
گرم شدن تدریجی هوا در بهار باعث ضعف قدرت هاضمه می‌شود با رعایت نکات ساده و کاربردی در انتخاب صحیح خوراکی‎‌های بهاری، می‌توان بر تغییرات، بیماری‌ها و اختلالات ناشی از تغییر فصل‌ها غلبه کرد.
به گفته متخصصین اگر از داروهای گیاهی لاغری همچون رازیانه به طور صحیح استفاده شود، معجزه آن در کاهش وزن شما را شوکه می‌کند.
سازمان آگهی های پرسون