دیدنی و خواندنی

در سرویس دیدنی و خواندنی هرآنچه در دنیای اطراف برای مخاطب جذاب و آموزنده باشد منتشر می شود.

ماه رمضان در ترکیه فرصت خوبی برای سفر به این کشور و دیدن سنت‌های اهالی‌اش است. ما هم در ایران سنت‌های مشابهی داریم و حال‌وهوای رمضان را تجربه کرده‌ایم، ولی دیدن سنت‌های مسلمانان کشورهای دیگر هم می‌تواند جذاب باشد.
از مواردی که به آن در بیشتر اوقات توجه نمی‌شود، حقوق زن در ازدواج موقت است اما دانستن این نکات قانونی در مورد حقوق زن در ازدواج موقت بسیار مهم است.
کوه‌های مریخی چابهار را نه طبیعت سرسبز و نه قله‌های برفی‌ دیدنی کرده‌اند، بلکه تنها به‌سبب شکل عجیب و ویژه‌شان متمایز شده‌اند.
موزه پول، نخستین موزه تخصصی و دائمی انواع واسطه‌های مبادلاتی شامل سکه، اسکناس و نیز دیگر اوراق بهادار ایران، در تاریخ هفدهم تیر ماه سال ۱۳۷۶ هجری خورشیدی در تهران آغاز به کار کرد.
روش های کاربردی جلوگیری از هک و افزایش فالوور؛

با این ترفندهای اینستاگرامی آشنا شوید

در این بخش از مجله پرسون ترفندهای اینستاگرامی برای افزایش فالوور و جلوگیری از هک شدن پیج اینستاگرام را به شما آموزش خواهیم داد. اگر به دنبال رشد نام تجاری و افزایش فالوور اینستاگرام خود هستید، این مقاله را از دست ندهید!
هتل بزرگ شیراز، نامی آشنا برای اکثر هموطنان ایرانی می باشد که اغلب آن را در صدر لیست هتل های شیراز مشاهده می کنند. این هتل نه تنها بهترین هتل در شهر شیراز محسوب می شود، بلکه می توان آن از بهترین هتل های ایران نیست دانست که گردشگران بسیاری مشتاق اقامت در آن می باشند.
در سال‌های اخیر گردشگران به پیدا کردن و کشف جاهای ناشناخته در سراسر دنیا علاقه‌مند شده‌اند. به‌خاطر همین حتی به ترسناک‌ترین مکان‌ها هم قدم می‌گذارند. یکی از این جاذبه‌های ترسناک قبرستان هایگیت لندن است. جایی که هر کسی برای ورود به آن داوطلب نمی‌شود.
صفحه نمایش شما کاملاً خوب کار می کند. اما نمی توانید این خراش ها را نادیده بگیرید. ترفند ساده ما به شما کمک می کند تا خط و خش گوشی را از بین ببرید. و در نهایت از شر این خط و خش ها خلاص شوید.
آداب و رسوم در زنجان مانند سایر استان های کشورمان ایران با چهارشنبه سوری( یا به زبان محلی زنجان ایل آخیر چهارشنبه سی ) ، خانه تکانی ، چیدن سفره هفت سین و … همراه است. بوی خوش بهار و عید آداب و رسوم های قدیم را زنده می کند و همه جا رنگ و بوی خوش بهار را می گیرد.
ازدواج صوری یا دروغین، ازدواجی است که ثبت قانونی می شود ولی مفهوم و کارکرد ازدواج را ندارد و هدف آن رسیدن به منافع مالی، رهایی از فشار خانواده یا گرفتن اقامت در یک کشور خارجی است.