نمایندگی تعمیر و تعمیرات لوازم خانگی بوش لباسشویی و ظرفشویی و جاروبرقی و یخچال

برندهای معتبر لوازم‌خانگی، گارانتی مطمئن و قابل توجهی را برای تولیدات خود ارائه می‌دهند. خدمات پس از فروش بوش سبب‌شده خریداران با اطمینان کامل، محصولات آن را خریداری کنند.
تصویر نمایندگی تعمیر و تعمیرات لوازم خانگی بوش لباسشویی و ظرفشویی و جاروبرقی و یخچال

به گزارش سایت خبری پرسون، در ادامه درباره نحوه استفاده از گارانتی‌ کالاهای مختلف این برند و نمایندگی آن در تهران توضیح می‌دهیم.

معرفی برند بوش

روبرت بوش شرکت بوش را در سال ۱۸۸۶ در شهر اشتوتگارت در کشور آلمان تاسیس کرد. کیفیت و استاندارد تولیدات این شرکت بسیار بالا بوده و خدمات پس از فروش بوش در جهان مشهور و معتبر است. محصولات این برند به سراسر جهان صادر می‌شود.

تولیدات این شرکت تنوع بالایی دارد. لوازم‌خانگی، تجهیزات صنعتی، محصولات صنعتی برقی و بی‌سیم با کیفیت مثال‌زدنی توسط این برند تولید می‌شوند.

محبوب‌ترین و پرفروش‌ترین لوازم‌خانگی این برند، ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، یخچال و جاروبرقی هستند. ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌‌شویی این شرکت کیفیت برجسته‌تر و شهرت بیشتری از برندهای دیگر دارد.

کمپانی پرافتخار و پرآوازه بوش، مانند تمام کمپانی‌های معتبر خدمات متعددی را پس از فروش محصولات خود به خریداران ارائه می‌کند.

معتبر و قابل اعتماد‌بودن خدمات پس‌ از فروش برند بوش یکی دیگر از دلایل محبوبیت آن در سراسر جهان به‌شمار می‌رود.

درصورت بروز هرگونه اشکال جزیی و اساسی در هر بخش از وسایل برند بوش، می‌توان با نمایندگی‌های معتبر آن تماس گرفت تا در سریع‌ترین زمان و توسط تعمیرکاران متخصص عیب‌یابی و برطرف شود.

خدمات پس از فروش بوش چیست؟

در ابتدا باید بدانیم خدمات پس‌از فروش یا گارانتی دقیقا چه معنایی دارد‌. گارانتی، تعهد و ضمانتی است که توسط کارخانه‌ها و تولیدکنندگان به خریداران برای یک بازه زمانی خاص ارائه می‌شود تا نیازهای مختلف آنها برطرف شده و رضایت‌شان جلب شود.

در واقع، خدمات پس‌از فروش، راهی برای پشتیبانی، رفع نیازها، برطرف‌کردن مشکلات و کسب رضایت خریداران محسوب می‌شود و ارتباط میان ۲ طرف را حفظ می‌کند.

نحوه ارائه و میزان خدمات پس‌از فروش یک شرکت، علاوه‌بر افزایش رضایت مشتریان، در گسترش شهرت آن، افزایش شمار خریداران، افزایش ارزش برند و درآمد آن تاثیر بسیار زیادی دارد‌.

لوازم‌خانگی دارای قیمت بسیار بالایی هستند و خریداران برای تهیه آنها، باید مدت زیادی پول پس‌انداز کنند‌. به همین دلیل مدت گارانتی و نحوه خدمات پس‌از فروش آنها اهمیت بسیار زیادی برای مشتریان دارد.

تولیدکنندگان، خدمات متعددی را پس‌از فروش محصولا‌ت‌شان به روش‌های مختلفی ارائه می‌کنند، این شیوه‌ها عبارت‌اند از:

  • ارائه گارانتی یا ضمانت کالا: محصولات دارای گارانتی را اگر مدتی پس از خرید دچار اشکال یا خراب شوند، می‌توان با هزینه‌ای کمتر یا رایگان تعمیر یا تعویض کرد. برای مثال، شرکت بوش برای لوازم بزرگ ۳ سال و برای لوازم کوچک ۲ سال ضمانت‌نامه تعمیر و تعویض کالا ارائه می‌کند. مدت‌زمان خدمات پس از فروش بوش ۱۰ سال است‌.
  • خدمات رایگان تا ۶ ماه
  • راهنمایی درباره نحوه استفاده از کالا

کدام لوازم‌خانگی بوش گارانتی دارند؟

انواع لوازم‌خانگی در شرکت بوش با استفاده از مدرن‌ترین و بهترین تکنولوژی‌ها و مهندسان تولید می‌شود، به همین دلیل دارای کیفیت و دوام فوق‌العاده بالایی هستند.

انواع لوازم پخت‌وپز، یخچال‌فریزر، وسایل شست‌وشو و خشک‌کن، ماشین‌های ظرف‌شویی، جاروبرقی، تجهیزات نوشیدنی‌ساز، ماشین آشپزخانه، اتو و دستگاه‌های تهویه توسط این برند طراحی و به سراسر جهان صادر می‌شوند.

خدمات پس از فروش بوش شامل تمام محصولات این برند مانند ماشین لباس‌شویی، ماشین ظرف‌شویی، جاروبرقی، یخچال‌فریزر، یخچال ساید بای ساید، فر، اجاق‌گاز، قهوه‌ساز و لوازم دیگر می‌شود.

محصولات کمپانی بوش، ساختار فوق‌العاده بادوامی دارند و بسیار کم اتفاق می‌افتد نیاز به تعمیرات اساسی داشته باشند. تعمیرات بوش عمدتا شامل رفع ایراد‌های جزئی آن می‌شود.

به‌طور کلی، وسایل برقی مانند ماشین لباس‌شویی و ماشین ظرف‌شویی در گذر زمان دچار افت عملکرد می‌شوند و به سرویس احتیاج دارند.

نمایندگی بوش در تهران، برای سهولت دسترسی و سرویس‌دهی به مشتریان در مناطق مختلف شعبه دارد. کلیه خدمات پس از فروش شرکت بوش توسط این نمایندگی‌ها پشتیبانی می‌شود و هدف آنها، کسب رضایت مشتریان است.

امداد سرویس نمایندگی بوش در تهران

اغلب کشورهای جهان خریدار و واردکننده محصولات مختلف شرکت معتبر بوش هستند، به همین دلیل این شرکت در کشورهای مختلف از جمله ایران، نمایندگی دارد.

امداد سرویس، ارائه‌دهنده خدمات پس از فروش بوش و تامین‌کننده قطعات و لوازم جانبی محصولات این شرکت بوده و تعمیرات آن را نیز به‌وسیله مهندسان و تکنیسین‌های مجرب خود انجام می‌دهد.

تعمیرکاران حاضر در امداد سرویس، دانش تئوری و عملی لازم برای عیب‌یابی و نحوه تعمیر این لوازم آلمانی را در دوره‌های معتبر کسب کرده‌اند.

کلیه خدمات ارائه‌شده در امداد سرویس دارای ۱۲ ماه گارانتی هستند. بنابراین با اعتماد کامل تعمیر لوازم‌خانگی خود مانند ماشین لباس‌شویی، یخچال‌فریزر، ماشین ظرف‌شویی، جاروبرقی، اجاق‌گاز، فر، پکیج و تامین قطعات آن را به این مجموعه بسپارید.

انواع خدمات پس از فروش بوش که توسط نمایندگی‌های آن ارائه می‌شود، شامل موارد زیر است:

  • آموزش استفاده از محصول: هنگامی که لوازم برقی مانند یخچال ساید بای ساید یا ماشین ظرفشویی خریداری می‌کنید، برای راه‌اندازی و شیوه استفاده از آن به راهنمایی نیاز دارید.

کارشناسان حاضر در نمایندگی بوش به‌صورت تلفنی یا با ارسال تکنیسین، شیوه راه‌اندازی و استفاده درست و اصولی از این لوازم را به خریداران آموزش می‌دهند.

آموزش صحیح و به‌کارگیری دستورالعمل‌های آنها برای استفاده از این لوازم، در دوام و عملکرد درست آنها نقش مستقیم دارد.

  • خدمات فنی: خدمات فنی برای تعمیر و تعویض قطعات کالا یا خود آن انجام می‌شود.
  • پشتیبانی فنی: اگر وسیله‌ای که خریداری کرده‌اید، ازنظر نرم‌افزاری ایراد پیدا کند و به به‌روزرسانی نیاز داشته باشد، این واحد به شما به‌صورت Online و در ۲۴ ساعت شبانه‌روز کمک می‌کند. به‌طور کلی، پشتیبانی فنی برای استفاده از محصولات مرتبط با تکنولوژی است.

چه زمانی می‌توانیم از خدمات پس از فروش بوش استفاده کنیم؟

لوازم خانگی به‌دلایل مختلفی مانند استفاده نادرست و مشکلات برق‌رسانی، تعمیرات نامناسب و موارد این‌چنینی دچار عیوب مختلفی می‌شوند.

دارندگان محصولات بوش مانند یخچال، ماشین ظرف‌شویی، ماشین لباس‌شویی، جاروبرقی، اجاق‌گاز، فر و لوازم دیگر، با مشاهده هرگونه اختلال در عملکرد این وسایل، باید در اسرع وقت با نمایندگی معتبر آن تماس بگیرند و خدمات پس از فروش بوش را دریافت کنند.

برخی مواقع، ایراد این وسایل سطحی و جزیی بوده و با یک سرویس ساده رفع می‌شود، اما عدم سرویس به‌موقع، ایراد دستگاه را جدی‌تر و اساسی‌تر خواهد کرد.

برای تعمیر این وسایل باید با نمایندگی‌های رسمی دارای ضمانت‌نامه برای دریافت خدمات تماس بگیرید. تولیدات کمپانی بوش، دارای ساختار فنی پیچیده‌ای هستند، بنابراین افراد غیر متخصص هرگز نباید برای تعمیر آن اقدام کنند.

تشخیص نوع اشکال و تعمیرات بوش باید توسط تعمیرکاران متخصص و مجرب این وسایل انجام شود. امداد سرویس با اعزام تعمیرکاران و تکنیسین‌های آموزش‌دیده و ماهر، انواع تولیدات این برند را به‌صورت اصولی و ماهرانه تعمیر با تعویض می‌کنند.

درصورتی‌که وسیله‌ای نیاز به قطعه داشته باشد، امداد سرویس نمایندگی معتبر بوش، قطعه اصل و ضمانت‌دار را تهیه کرده و در وسیله نصب می‌کند.

استفاده از قطعات اصل در دوام و عملکرد وسیله نقش بسیار مهمی دارند. با نصب قطعات تقلبی و غیر اصل، گاهی امکان دارد وسیله روشن شده و کار کند، اما پس از مدتی دوباره خراب شده و هزینه بیشتری برای تعمیر آن باید پرداخت کرد.

به‌طور کلی، هر زمان متوجه شدید وسیله و دستگاه مد نظر با کیفیت و قدرت ثابت کار نمی‌کند، صفحه نمایشگر آن اختلال دارد، اجزای دستگاه مانند درب، دکمه، لامپ و دیگر اجزای آن خراب شده و کار نمی‌کند، حتما با نمایندگی معتبر بوش تماس بگیرید تا با اعزام ماهرترین تعمیرکاران خود، بهترین خدمات پس‌از فروش را به شما ارائه کند.

جمع‌بندی

خدمات پس از فروش بوش یکی از دلایل شهرت و اعتبار این کمپانی در جهان محسوب می‌شود. محصولات این شرکت علاوه‌بر کیفیت فوق‌العاده بالا، دارای خدمات پس‌از فروش متعددی مانند آموزش استفاده، تعمیر و تعویض قطعات کالا هستند.

نمایندگی بوش در سراسر تهران، خدمات پس‌از فروش تولیدات این کمپانی را توسط تکنیسین‌های آموزش‌دیده و باسابقه انجام می‌دهد. کلیه خدمات ارائه‌شده ازسوی این مراکز، دارای گارانتی معتبر بوده و قابل اعتماد است‌.

521924