رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

انجمن بازیگران هالیوود که شامل بیش از ۱۶۰ هزار عضو بازیگر سینما و تلویزیون در آمریکاست، در پی شکست مذاکرات با استودیو‌ها دست به اعتصاب زد.

شبکه‌های مختلف رادیویی با تدارک ویژه برنامه‌های تابستانی سعی در پر کردن اوقات فراغت مخاطبان خود دارند؛ در این میان راه‌اندازی رادیو اکتیو اتفاق جالبی است.

از دو روز گذشته تصاویری از مراسم عقد آناهیتا همتی بازیگر ۴۹ ساله تلویزیون در فضای مجازی منتشر شده است.

سریال «سوران» به کارگردانی سروش محمدزاده و نویسندگی عباس ریاحی، اقتباسی از کتاب «دوران کریسکان» نوشته کیانوش گلزار راغب است، که متن کتاب را یکپارچه به داستان‌گویی تصویری تبدیل می‌کند و جوهره روایت قدرتمند آن را به تصویر می‌کشد. این سریال، از 17 خرداد 1402، هر هفته، پنجشنبه و جمعه از شبکه یک سیما پخش می‌شود، و محصولی از مرکز سوره حوزه هنری است.
با مشخص شدن تکلیف سریال «هفت»، یکی از مجموعه‌های پرحاشیه شبکه نمایش خانگی، می‌رود که به انتشار نزدیک شود. با این همه به نظر می‌رسد چالش‌ها کمتر از آن چیزی بود که در این دو سال پیش‌بینی می‌شد؛ چنانچه گره به ظاهر کور «هفت» حالا باز شده و خود کارگردان مدعی است که انتظار نداشته سریالش با کمترین ممیزی به آنتن برسد.

تله‌تئاتر «علقمه سرخ» به کارگردانی فرناز امینی و تهیه‌کنندگی مشترک با محمدرضا عمادین ایام محرم از شبکه آی‌فیلم پخش می‌شود.
​رامین راستاد و مهدی سلوکی دو بازیگر جدیدی است که به سریال رمضانی «رستگاری» به کارگردانی مسعود ده نمکی پیوستند.