رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

طی روزهای گذشته، انتشار خبر غیررسمی تولید برنامه‌هایی با حضور محمدرضا گلزار و رضا رشیدپور در تلویزیون، موجی از بازتاب‌ها را به همراه داشته است. عده‌ای از حضور این دو چهره معروف، استقبال کرده و عده‌ای دیگر نیز آن را برنتافتند و مخالفت خود را اعلام کردند.
سریال ۲۴ قسمتی «محرمانه» در ژانر جنایی ـ علمی تولید مشترک صداوسیما و موسسه فرهنگی هنری اندیشه شهید آوینی از شنبه،۲۱ مرداد ماه روی آنتن شبکه سه سیما می‌رود.

«یکی بود یکی نبود» در ۲۰ قسمت به کارگردانی و تهیه‌کنندگی رضا مهرانفر در گروه تاریخ، فرهنگ و هنر شبکه یک سیما تولید شده است و شنبه تا چهارشنبه ساعت ١٧ روی آنتن این شبکه می‌رود.
بازیگران بسیاری در طول این سال‌ها در فیلم‌ها و سریال‌های تلویزیونی کاراکتر «خبرنگار» را بازی کردند؛ برخی از آنها حتی این حرفه را پیش از این تجربه کرده بودند. اما نکته‌ای که حائز اهمیت است چقدر سینما و تلویزیون حقیقت‌های خبرنگاری را روایت کرد.

«دست شیطان» نخستین فیلم جاسوسی سینمای ایران به کارگردانی حسین زندباف و نویسندگی نادر ابراهیمی جمعه ۲۰ مرداد حوالی ساعت ۱۳:۱۵ از شبکه پنج سیما روانه آنتن می‌شود.
نوزدهمین قسمت مجله تصویری «خیلی دور خیلی نزدیک» با اجرای برنامه کودک توسط عمو قناد سی ساله، همراه مخاطبان شبکه دو خواهد بود. 

تولید فصل دوم سریال «آقای قاضی» با عنوان «آقای قاضی؛ شعبه ۱۲۱» به کارگردانی سجاد مهرگان و تهیه‌کنندگی سیدحسام حسینی به زودی آغاز می‌شود.

رضا رشیدپور که در اوج اجرا در ستاد انتخاباتی رئیس‌جمهور قبلی گفته بود اگر کلاهش هم در صداوسیما بیفتد دیگر به آن‌جا برنمی‌گردد، بعد از سرد شدن آن کوران به قول خودش وفا نکرد و به آن‌جا برگشت!

خبرنگاران انعکاس صدای مردم هستند،خبرنگاران بی پناه هستند، حضور در کنار خبرنگار علم ما را افزایش می دهد. طاقت فرسایی کار خبرنگاران، اینها گفته های نمایندگان مجلس درباره روز خبرنگاران است.