واکنش کاربران فضای مجازی درباره بازگشت مهران مدیری به صداوسیما

کاربران فضای مجازی درباره بازگشت مدیری به صداوسیما واکنش نشان دادند.
تصویر واکنش کاربران فضای مجازی درباره بازگشت مهران مدیری به صداوسیما

به گزارش سایت خبری پرسون، بالاخره مهران مدیری پس از حواشی فراوان و طرح برخی اخبار درباره بازگشتش به صداوسیما با رئالیتی شوی «اسکار»، به شبکه نمایش خانگی می‌آید. اما این خبر در میان کاربران فضای مجازی بحث‌برانگیز شده است.

در حالی که بعد از مدت‌ها کشمکش مجوز «اسکار» مهران مدیری صادر شد که پشت پرده این اتفاق توافقی است که بین مهران مدیری و صدا و سیما صورت گرفته است.

برترین ها به نقل از پارسینه نوشت: شنیده‌ها حاکی است که صداوسیما با مدیری برای ساخت یک سریال در سال آینده به توافق رسیده و مدیری سال ۱۴۰۳ به صدا و سیما باز می‌گردد و در مقابل ساترا مجوز پخش برنامه «اسکار» را صادر کرده تا اختلافات مدیری و صدا و سیما به پایان برسد.

ماجرای بازگشت مهران مدیری به صداوسیما یک دوقطبی پرتنش در میان کاربران شبکه‌های را هم کلید زده است که حسابی سر و صدا کرده و مخالفان دوآتشه مدیری را به دلیل مواضع پرابهام و معنادار وی به شدت خشمگین کرده است.

در ادامه واکنش یکی دو کاربر توئیتر درباره بازگشت مهران مدیری را به نمایندگی از طیف موافق و مخالف او را برایتان آورده‌ایم:

مینا از حامیان مدیری نوشت: بازگشت مهران مدیری سورپرایزم کرد و خبر خوشی بود برای مردم و طرفداران آثار او.

میثم اما در واکنش به توئیت مینا و در نقد رفتار و موضع مهران مدیری گفت: آقای مدیری با مردم که صادق نیستید! لااقل به هواداران خودتان توهین نکنید و خلاص.

منبع: سینما اعتماد

574213