رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

خشایار راد بازیگر سریال «متهم گریخت» گفت: میزان تولیدات و به نسبت آن پیشنهادات کاری در این ایام بسیار کم شده است، هرچند که یک زمانی به دستور دولت و ستاد ملی مقابله با کرونا کلاً فیلمبرداری ها تعطیل شده بود، اما بعد از مدتی با رعایت پروتکل های بهداشتی فعالیت ها از سر گرفته شد.
محمود پاک نیت زاده ۱۰ دی ۱۳۳۱ در شهر کازرون است. به گفتۀ خودش با شنیدن صدای اکبر مشکین، به گویندگی رادیو علاقه‌مند شد، اما سرنوشت او را به سمت بازیگری سوق داد.
رابونا، برنامه‌ای که برای علاقه‌مندان به حوزه فوتبال لیگ های اروپایی در مورد موضوعاتی که کمتر برنامه‌ای به آن پرداخته است، هر چهارشنبه ساعت 20:15 از شبکه تیوا اسپورت به صورت اختصاصی پخش می شود.

با درگذشت ویلیام لینک خالق شخصیت تلویزیونی ستوان کلمبو، استیون اسپیلبرگ از وی به عنوان کسی که راه او را در جوانی در صنعت سینما گشود تجلیل کرد.
برنامه دنیای ورزش این هفته شبکه اینترنتی تیوا اسپورت به موضوعات جذابی از جمله انتخابات ریاست فدراسیون بدنسازی و پرورش اندام با حضور محمدرضا کاظمی آشتیانی و آخرین وضعیت ساکت الهامی سرمربی سابق تراکتور بعد از محرومیت و حواشی فوتبال به خصوص در زمینه داوری پرداخت. 

پخش سریال «باخانمان» از ۱۰ دی؛

کمدی جدید در راه قاب شیشه ای

سریال کمدی «باخانمان» به کارگردانی برزو نیک نژاد از چهارشنبه دهم دی روی آنتن می رود.