رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

کارشناس بازار سرمایه در برنامه بورس نامه شبکه تیوا:

بازار بورس بیشتر از سوی عوامل داخلی دچار مشکل شده است

کارشناس بازار سرمایه معتقد است که بازار بورس بیشتر از سوی عوامل داخلی دچار مشکل شده  و ترس فروش به این موضوع مربوط می شود به همین دلیل است که تاکید می کنیم لازم است سیاستمداران رفتارهای حمایتی بیشتری اتخاذ کنند. 

خریستینا سوتیریو بازیگر یونانی سریال «سلمان فارسی»، کتاب نقاشی‌های هنرمند یونانی را با نوشتار خود به زبان فارسی به داوود میرباقری کارگردان سریال «سلمان فارسی» هدیه داد.
معرفی سرپرست جدید

تغییر مدیر رادیو ورزش

مهدی آذرمکان به عنوان سرپرست شبکه رادیویی ورزش منصوب شد.
نقش آفرینی در سریال «روزهای آبی»

بازگشت «اکبر عبدی» به قاب شیشه ای

اکبر عبدی بازیگر مطرح سینمای ایران به سریال «روزهای آبی» که این روزها در شمال کشور در حال تصویربرداری است پیوست.

شبکه آی‌فیلم که هفته گذشته فیلم سینمایی «دزد و پری» را برای طرفدارانش در کشورهای فارسی‌زبان نمایش داد، این هفته پنجشنبه ۲۵ دی، سری دوم همین فیلم را راهی آنتن آی‌فیلم۲ می‌کند.
آغاز فیلم برداری سریال شبکه 5

فریبا متخصص با «روزهای آبی» به شمال رفت

با پایان پیش تولید مجموعه تلویزیونی «روزهای آبی» به کارگردانی محمدرضا حاجی غلامی، تصویربرداری این مجموعه در شمال کشور آغاز شد.
تصویربرداری «بچه مهندس۴» به کارگردانی احمد کاوری این روزها در حال انجام است و شنیده می‌شود این مجموعه خود را برای رمضان ۱۴۰۰ آماده می‌کند و سیاوش چراغی پور در این فصل بازی دارد.
«عصرجدید» دوباره به آنتن شبکه سه بازمی‌گردد اما عوامل این برنامه از تغییر در روش تولید بر اساس رعایت شیوه‌نامه‌های کرونا خبر داده‌اند.
پرسون با نگاهی به سخنان امام جمعه موقت تهران، بررسی کرد؛

رسانه های داخلی در خطر افول/ جای خالی تذکر به صدا و سیما

سخنان امام جمعه موقت تهران در شبکه قرآن سبب شد تا رویه صداوسیما مورد انتقادات جدی قرار بگیرد. برخی بی احتیاطی های صداوسیما را مقدمه ایجاد حیاط خلوت رسانه های بیگانه می دانند.
مستند «داستان بیوک»، پرتره‌ای از بازیگر شناخته‌شده رادیو، سینما و تلویزیون است که در برابر دوربین کارگردانان بزرگی نقش‌آفرینی کرده است.
کارشناس بازار سرمایه در برنامه بورس نامه با اشاره به اینکه تعداد جامعه بورسی کشور به طور مستقیم و غیر مستقیم به بیش از ٥٠ میلیون نفر رسیده است، بر ضرورت تشکیل کانون سهامداران حقیقی تاکید کرد.