رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

در پی ناراحتی کردزبانها از صحبت های یک مجری تلویزیونی، بررسی شد؛

اشتباهات پر تکرار صداوسیما، از حدگذشته است! / به چالش کشیده شدن امنیت ملی با اظهارات نسنجیده مجریان

در شرایطی که همدلی و همزیستی مسالمت‌آمیز و برادرانه گروه های زبانی و مذهبی در ایران به گواه تاریخ به‌ یک قاعده تاریخی حاکم بر مناسبات آنها و به سنگری مستحکم در برابر تهدیدات خارجی بدل شده است، هستند افراد و گروه هایی که دانسته و یا نادانسته در مقام تخریب این قاعده بر می آیند. مثل برخی مجریان صدا و سیما که این بار مجموعه خطاهایشان صدای نمایندگان مجلس را هم در آورده است.
پخش فصل چهارم و فینال رئالیتی شو «شب های مافیا» به کارگردانی سعید ابوطالب از امروز ۳۰ دی با حضور مردان و زنان بازیگر آغاز شد.
ضبط مرحله نیمه‌نهایی «عصر جدید» همچنان ادامه دارد و احتمالا مرحله نیمه نهایی این مسابقه در بهمن ماه روانه آنتن خواهد شد.
سعید آقاخانی کارگردان مجموعه «نون خ» در جمع خبرنگاران از حضور نداشتن اکبر عبدی در این مجموعه خبر داد و درباره ویژگی‌های فصل سوم «نون خ» سخن گفت.
در آستانه چهل و دومین سالگرد پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی، به همت معاونت صدای رسانه ملی ” شبکه رادیویی انقلاب” با شعار صدای گفتمان انقلاب اسلامی و با هدف تبیین و ترویج گفتمان امامین انقلاب اسلامی فعالیت خود را از ابتدای بهمن تا پایان بهمن ماه بر روی موج اف ام ۵/۹۵ به صورت ۲۴ ساعته روی آنتن می‌رود.
امروز ۲۹ دی‌ماه در روستای سنجریان در اطراف تهران و لوکیشن اصلی سریال «نون خ» که منزل نورالدین خانزاده محسوب می‌شود، سکانس‌های میانی قسمت‌های ۱۱ و ۱۳ فصل سوم این مجموعه طنز، فیلمبرداری شد.
میلاد بنی طبا کارگردان فیلم شکارگاه در گفت و گو با پرسون:

ما فقط حمایت می خواهیم

صحبت‌های میلاد بنی طبا که در حال حاضرشکارگاه را می سازد.