کتابخوانی بازیگران برای بینندگان آی فیلم

بازیگران و چهره‌های فرهنگی‌ هنری به معرفی یک کتاب و خواندن قسمت‌هایی از آن کتاب‌ در برنامه تلویزیونی «برگ اول» که به‌تازگی در شبکه آی‌فیلم تولید شده می پردازند.
تصویر کتابخوانی بازیگران برای بینندگان آی فیلم

به گزارش سایت خبری پرسون، ضحی شهریاری، تهیه‌کننده برنامه «برگ اول» از آغاز پخش این برنامه خبر داد و گفت: «برگ اول» برنامه‌ جدید شبکه آی‌فیلم است که در هر قسمت از آن بازیگران و چهره‌های فرهنگی‌ هنری به معرفی یک کتاب و خواندن قسمت‌هایی از آن کتاب‌ می‌پردازند.

شهریاری با بیان اینکه این برنامه را با هدف ترویج کتاب‌خوانی در شبکه آی‌فیلم تولید کرده‌ایم، اضافه کرد: کارگردان هنری این برنامه ایوب آقاخانی است. همچنین آشا محرابی، وحید آقاپور، کوروش سلیمانی، محسن بهرامی و سیاوش چراغی‌پور از جمله بازیگرانی هستند که با قراعت بخش‌هایی گزیده از کتاب‌ موضوع برنامه، مخاطبان را به مطالعه این آثار ترغیب می‌کنند.

وی خاطرنشان کرد: کتاب‌هایی که انتخاب کرده‌ایم در شاخه رمان و داستان و با موضوع‌های متنوع هستند که در ۶۵ قسمت به مخاطبان این شبکه معرفی می‌شوند.

تهیه‌کننده «برگ اول» گفت: در ابتدای برنامه یکی از بازیگران به معرفی مختصر کتاب و نویسنده‌اش می‌پردازد و سپس بازیگر دیگری، برش‌های جذاب کتاب را می‌خواند. در کنارش، یک افکتور هم با صداگذاری‌های متناسب به جذاب‌ و ملموس‌شدن فضای قصه کمک می‌کند.

این برنامه قرار است شنبه‌ها، دوشنبه‌ها و چهارشنبه‌ها ساعت ۲۰:۴۰ روی آنتن شبکه آی‌فیلم برود.

منبع: ایسنا

363420