رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

نیما شاهرخ‌شاهی بازیگر سینما و تلویزیون با حضور در برنامه سرگیجه داخل قبر که باعکس خودش که روی آن بود خوابید این فیلم در فضای مجازی منتشر شد مورد توجه کاربران قرار گرفت.

شبکه‌های سیما جمعه، ۸ تیر ماه و چهاردهمین انتخابات ریاست جمهوری با طراحی و تغییرات ویژه در جداول پخش در پوشش گسترده و ارتباط مستقیم با مراکز رای‌گیری، حضور مردم در این رویداد را به تصویر می‌کشند.

«جین سیمور» بازیگر ۷۳ ساله سریال پزشک دهکده در شصت و ششمین مراسم جوایز «خبرنگاران جنوب کالیفرنیا» جایزه افتخاری این رویداد را دریافت کرد.
تلویزبون به مناسبت "عید سعید غدیر" ویژه برنامه‌هایی تدارک دیده که از شبکه‌های مختلف سیما روی آنتن می‌رود. همچنین دوربین‌های شبکه‌های سیما با پشتیبانی مرکز تولید و فنی سیما به پوشش جشن ولایت و «مهمانی ده کیلومتری غدیر» در تهران و در روز عید سعید غدیر خم می‌پردازند.
حمید جبلی، بازیگر و کارگردان تلویزیون و سینماست که آخرین بار حضورش در تئاتر به سال گذشته برمی‌گردد. نمایشنامه «سوسمار» جبلی با کارگردانی رحمت امینی روی صحنه رفت و حالا او بعد از مجموعه کلاه قرمزی قرار است برای تلویزیون برنامه‌ای بسازد.