رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

استایل جنجالی و متفاوت سپیده آرمان نویسنده و بازیگر نقش اول فیلم آهو در روزهای مختلف جشنواره فیلم فجر که در برج میلاد در حال برگزاری است،غوغا به پا کرد.
سپیده آرمان بازیگر محبوب سینما و تلویزیون متولد 1368 است و بازی متفاوت و بی نظیرش در فیلم آهو همچنان در اذهان بینندگان و مردم نقش بسته است و فراموش نشدنی است.
سپیده آرمان آینده درخشانی دارد. با هم جدیدترین عکس های این بازیگر ایرانی را به تماشا می نشینیم.
ویژه برنامه دهه فجر؛

«سید خندان» روی آنتن شبکه دو

ویژه برنامه «سید خندان» به مناسبت دهه فجر انقلاب اسلامی ، از پنجشنبه ۱۲ بهمن روانه آنتن شبکه دو سیما می‌شود.
مدیری با اینکه مالک برنامه «دورهمی» نبود با انتشار این ویدئو آیا مسیر حرفه‌ای خود را قصد داشت تغییر دهد؟ تا زمان انتشار این ویدئو تهیه‌کننده و سرمایه‌گذار آثار مدیری، «ناصر قدیرکاشانی» بود.
سال ۹۳، اخباری مبنی بر به فروش رفتن یا سرقت آرشیو صدا و سیما منتشر شد. در ماه‌ها و سال‌های بعد، شبکه خارج نشین منوتو با تولید و پخش مستندها و برنامه‌های تاریخی، از جمله تونل زمان، مستند انقلاب ۵۷ و رضاشاه، بر این ظن صحه گذاشت که آرشیو فروخته شده یا به سرقت رفته صدا و سیما، در اختیار این شبکه است.
روابط عمومی سیمافیلم اعلام کرد: بعد از وقفه‌ ۱۰ ساله‌ای که برای پخش سریال «سرزمین مادری» از رسانه ملی به وجود آمده بود، با حمایت‌های رئیس رسانه ملی از جمعه، ۱۴ مهر امسال از شبکه سه سیما به روی آنتن رفت و همین نشان از تلاش برنامه‌ریزی شده‌ای برای رفع موانع پخش دارد.
سریال «بیست کویید» از ۲۳ دی‌ماه پخش خودش را شروع کرد و حالا چند روزی قرار است به دلیل پخش مسابقات جام‌ ملت‌های آسیا روی آنتن نباشد.
بازیگر سینما و تلویزیون گفت: خیلی تلخ است، که در یک شب موهایم سفید شد. از سر و وضعم مشخص است که دنیا چگونه بر من گذشت.
در جامعه پول‌زده نمایندگان هم خیال می‌کنند هر چه بیشتر بودجه بدهند اهداف‌شان بیشتر محقق می شود. منتها چند نفر از مردم اولویت امروز را افزایش بودجه صدا و سیما می‌داند؟
سید جواد هاشمی بازیگر سینما و تلویزیون که به تازگی نوه دار شده است عکسی در کنار پسر و نوه‌اش به مناسبت روز مرد در صفحه شخصی اش منتشر کرد.