رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

حسن عابدینی معاون امور استان‌های صدا و سیما از ساخت سریال‌ها و اتفاقات جدید می‌گوید که یکی از اتفاقات مهم فرآیند «HDسازی» است در شبکه‌های استانی تلویزیون رقم می‌خورد.
«با انرژی» به تهیه‌کنندگی ابوالفضل اکبری، پژمان ماندگاری و کارگردانی محمد پیوندی با اجرای پژمان بازغی از دوشنبه ۲۸خرداد ساعت ۲۰ از شبکه نسیم به روی آنتن رفته است.
طرح ادعاهایی مبنی بر افشای فساد در فوتبال ایران، یکی از ماجراهای اخیر حوزه ورزش است که با وجود گرم شدن تنور انتخابات، همچنان مخاطب خود را دارد. ماجرایی که حالا به تلویزیون و مجریانش هم کشیده شده است و صداوسیما را به ارائه توضیحاتی همراه با تاکید بر پیگیری حقوقی وادار کرده است.

صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، در مدار تکلیف رسانه‌ای، طرح‌ها و برنامه‌ها نامزدهای انتخابات را در معرض برگزینندگان قرار می‌دهد تا صاحبان رای و انتخاب، قادر باشند بعد از تحقیق و تطبیق برنامه‌ها، خردمندانه‌ترین انتخاب را داشته باشند.
در آستانه برگزاری چهاردهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری، معاونت سیما در آغازین روزهای وقوع سانحه شهدای خدمت با راه اندازی ستاد انتخابات سیما، دبیرخانه و تشکیل کمیته های هشت گانه تمهیدات رسانه ای و اقدامات اجرایی معاونت سیما درباره انتخابات ریاست جمهوری آغاز شد.

مدیرکل رسانه‌های خارجی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی از آغاز روند دریافت درخواست‌های رسانه‌های بین‌المللی برای ورود به کشور به منظور پوشش اخبار انتخابات پیش رو خبر داد.