رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

رئیس صداوسیما ضمن تبیین اهداف و رویکردهای رسانه ملی در طراحی برنامه‌های تبلیغاتی رادیویی و تلویزیونی چهاردهمین دوره انتخابات ریاست‌جمهوری، به ویژگی‌های متمایز پنج مناظره انتخاباتی پیش رو اشاره و عنوان کرد: سطح نخبگی و کارشناسی سؤالات را بالاتر برده‌ایم. برنامه‌های متنوع دیگری نیز طراحی شده است که با حضور نمایندگان نامزدها برگزار می‌شود.

رئیس سازمان نظام روانشناسی کشور می‌گوید: اگر عوامل سریال «افعی تهران» در نوشتن قسمت‌های روانشناسی سناریو از سازمان نظام روانشناسی کمک می‌گرفتند، قطعا سریال این همه دچار اشکالات روانشناسی نمی‌شد.
رسانه ملّی ۵ مناظره ۴ ساعته را درنظر گرفته که از شبکه یک سیما روی آنتن خواهند رفت. در حالی‌که پیش از این ۳ مناظره ۴ ساعته تلویزیونی درنظر گرفته می‌شد.
مجید قناد هنرمند تلویزیون و عرصه هنرهای نمایشی از بیمارستان مرخص شد.
فیلم «دوست من پاچان» قرار است با بازی بازیگر سریال «نون خ»، یوسف تیموری، رضا ناجی و چندی دیگر اتفاق بیفتد؛ بازیگرانی که قرار است در یک سکانس احتمالی با ستاره معروف هندی روبه‌رو شوند.
سریال نمایش خانگی «شغال» به کارگردانی بهرنگ توفیقی و تهیه‌کنندگی علی طلوعی به زودی کلید می‌خورد و مهدی سلطانی نخستین بازیگر این سریال است.

استوری جدید مازیار لرستانی بازیگر سینما و تلویزیون که اخیرا استوری های مفهومی زیادی به اشتراک می گذارد این بار حرف دل خیلی ها را زد.
تصاویر جدیدی از لی یونگ ئه، بازیگر سریال یانگوم شکار شده است. استایل جوان‌پسند این بازیگر در خیابان توجه‌ها را به خود جلب کرد.