رییس مرکز تحقیقات صداوسیما را بشناسید

محسن شاکری نژاد رییس مرکز تحقیقات صداوسیما منصوب شد.
تصویر رییس مرکز تحقیقات صداوسیما را بشناسید

به گزارش سایت خبری پرسون، به نقل از روابط عمومی صداوسیما، پیمان جبلی رییس صداوسیما در حکمی محسن شاکری نژاد را به سمت رییس مرکز تحقیقات منصوب کرد.

در این حکم آمده است:

«برادر گرامی جناب آقای دکتر محسن شاکری نژاد
نظر به مراتب تعهد، تخصص علمی و تجارب ارزشمند شما، به موجب این حکم به عنوان «رییس مرکز تحقیقات» سازمان صداوسیما منصوب می‌شوید.

با توجه به اهمیت محوری پژوهش در راهبردها و رویکردهای تحولی هویت‌محور و عدالت گستر سازمان، مقتضی است ضمن پشتیبانی علمی و پژوهشی از مدیریت تحول در رسانه ملی از طریق فعال سازی و هم افزایی ظرفیت های علمی و پژوهشی درون و برون سازمانی به ویژه بهره گیری از توانمندی‌های اعضای هیأت علمی و پژوهشگران رسانه ملی، نسبت به تقویت ارتباطات درون سازمانی به منظور پایش نیازها و سنجش علمی و مستمر میزان نفوذ رسانه ملی در افکارعمومی‌به عنوان اولویت برنامه‌های مرکز اقدام کنید. همچنین تعامل با حوزه‌های تولید پیام به منظور کمک به ساماندهی چرخه تولید و توزیع پیام با بهره گیری از یافته‌های نیازسنجی، نظرسنجی و اثرسنجی و نیز طراحی، اجرا و بهره مندی از مطالعات آینده پژوهانه، تدوین شاخص ها و طراحی نظام ارزیابی و بازخورد علمی سنجش عملکرد حوزه‌های پیام برمبنای مخاطب پژوهی، از جمله اهم مأموریت جنابعالی است.

در همین راستا ضروری است، طراحی سازوکار لازم برای همگرایی و هم افزایی مجموعه‌های پژوهشی و نظارتی سازمان با هدف پرهیز از فعالیت های موازی، تقویت ارتباط با سایر مراکز پژوهشی و افکارسنجی کشور و برنامه ریزی برای تبدیل مرکز تحقیقات سازمان صداوسیما به قطب پژوهش رسانه ای کشور مورد اهتمام جدی قرار گیرد.
همه معاونت ها و مراکز سازمان، موظف به همکاری در اجرای مأموریت های یاد شده هستند.»

محسن شاکری نژاد دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات از دانشگاه علامه طباطبایی است و در حال حاضرعضو هیأت علمی و رییس دانشکده ارتباطات و رسانه دانشگاه صدا و سیماست. سوابقی همچون معاون آموزش و پژوهش دانشکده ارتباطات، مدیر پژوهش و فناوری دانشگاه، معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صدا وسیما نیز در کارنامه وی ثبت شده است.

385133