رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

بر اساس آنچه مجری ویژه برنامه ۲۲ بهمن تلویزیون عنوان کرده، رییس سازمان صداوسیما با قطع شعرخوانی میثم مطیعی ـ از مداحان کشورمان ـ روی آنتن زنده برخورد کرده و آنچه اتفاق افتاده صرفا تصمیم شخصی ناظر پخش بوده است.
مجید مظفری ـ هنرمند کشورمان ـ مدت‌هاست در قاب تلویزیون دیده نمی‌شود. آخرین همکاری او با تلویزیون به مجموعه «ایلدا» در سال ۹۸ برمی‌گردد.
گروهی از هموطنان عرب خوزستان، در آستانه چهل و سومین جشن پیروزی انقلاب اسلامی، مهمان خندوانه هستند.
به علت ابتلای امیرمهدی ژوله داور «خنداننده شو ۳» به کرونا، پژمان جمشیدی بازیگر سینما و تلویزیون از ۸ بهمن جایگزین او شد و تا ۱۸ بهمن با برنامه تلویزیونی «خندوانه» روی آنتن شبکه نسیم حضور داشت.
روز گذشته بود که در جریان حضور رئیس‌جمهور و هیأت همراه برای میثاق با آرمان‌های امام(ره) هنگام سخنرانی آیت‌ا... سیدحسن خمینی یادگار امام(ره) صدا وسیما در حرکتی غیرحرفه‌ای و نسنجیده پخش زنده سخنان وی را قطع کرد و پس از آغاز سخنان رئیس‌جمهور مجددا پخش زنده را از سر گرفت تا مشخص شود که تفاوتی نمی‌کند چه کسی ریاست جام‌جم را بر عهده داشته باشد و هر کسی روی کار بیاید سیاست‌ها تغییری نخواهد کرد.
وقتی قرار است هدیه‌ای بگیریم باید لبخند بزنیم، با اخم که نمی‌شود هدیه گرفت ولی ای کاش اول فکری به حال حقوق بازنشتگی ما می‌کردند و بعد برایمان بزرگداشت می‌گرفتند.
مجموع هزینه‌های صدا و سیما برای سال آینده ۱۰ هزار و ۲۸۳ میلیارد تومان پیش بینی شده که در مقایسه با بودجه سال جاری ۶۱ درصد افزایش نشان می‌دهد.
محسن تنابنده در تازه‌ترین گفتگویش با فریدون جیرانی از موانع عجیب ساخته نشدن برنامه‌های محبوب تلویزیونی از جمله برنامه نود و سریال پایتخت گفت و به انتقاد از سیاست‌های صداوسیما پرداخت.
حال اما رنجش کولبران و میدان‌دادن به افرادی که بیش از مسائل کارشناسی با اهدافی دیگر به تلویزیون قدم می‌گذارند، باعث شده تا سیاست‌های تلویزیون در این مورد زیر ذره‌بین برود. سیاست‌هایی که به نظر می‌رسد برگرفته از «به هر دری زدن برای جذب مخاطب باشد». البته مشخصا درمورد برنامه اخیر، این سیاست شکست خورده و جواب نداده است.
ایرج نوذری با حضور در برنامه «احوالپرسی» ناگفته‌هایی را درباره سریال «مسافری از هند» پس از گذشت قریب به ۲۰ سال از تولید این مجموعه، بیان کرد.
گفت و گوی سیاوش چراغی‌ پور بازیگر سریال «لیسانسه‌ها» درباره درگیری لفظی خود با علی استادی در برنامه «جوکر» در ادامه آمده است.
در پی هنجارشکنی، خرابکاری و اقدامات علیه امنیت ملی در پخش برنامه‌های صدا و سیما رئیس سازمان حراست صدا و سیما به سازمان حراست کل کشور احضار شد.