خاطرات «مهران مدیری» از روزهای بی پولی

سخنان «مهران مدیری» را از روزهایی که پول نان و پنیز هم نداشت ببینید.
تصویر خاطرات «مهران مدیری» از روزهای بی پولی

به گزارش سایت خبری پرسون، مهران مدیری بین سال‌های ۷۳ تا ۷۶ ممنوع الکار شده بود.

حال مهران مدیری از خاطره‌های تلخ روزهای ممنوع الکاری و بی‌پولی خود صحبت‌های جالبی مطرح کرده است.

روایت‌های بازیگران از ساعت خوش

در این سال‌ها بازیگران پرشمار این مجموعه تلویزیونی با رسانه‌های مختلف گفت‌وگو داشتند و از حضورشان در این برنامه گفتند که اینجا بخشی از آن‌ها را مرور می‌کنیم:

رضا عطاران در گفت‌وگو با یکی از رسانه‌ها به ذکر خاطره‌ای درباره بازی در ساعت خوش پرداخته و گفته بود: «زمان ساعت خوش با بچه‌ها مسابقه می‌گذاشتیم برویم بیرون ببینیم چه کسی را بیشتر می‌شناسند. همیشه هم به رادش می‌باختم.»

فاطمه هاشمی در یکی از قسمت‌های برنامه دورهمی مهمان مهران مدیری بود و درباره همکاری با او گفته: «اولین‌بار با همکاری نصرالله رادش و نادر سلیمانی توسط رضا عطاران از فرهنگسرای نیاوران به پروژه پرواز ۵۷ معرفی شدم و بعد از آن در مجموعه‌های ساعت خوش، حرف تو حرف، آقای تعجب، شب‌های برره و خیلی از تله‌فیلم‌های تلویزیونی بازی کردم.»

امیر زریوند پیش از این در مصاحبه‌ای درباره حضورش در ساعت خوش بیان کرده بود: «همه خانواده من می‌دانستند من به عالم هنر و بازیگری علاقه دارم. برای من که از کودکی آرزویم بود بازی کنم، همین‌که وارد گروه ساعت خوش شدم یک دنیا ارزش داشت.

خبر قبول‌شدن و بازی من هم در این مجموعه در فامیلمان مثل بمب صدا کرد. من از بچگی خجالتی بودم و شاید خیلی از اعضای فامیل باورشان نمی‌شد من بتوانم جلوی دوربین بازی کنم.

از طرف دیگر ساعت خوش، خورشید درخشان برنامه‌های تلویزیونی بود و حضور من در آن برآورده‌شدن آرزویی بود که تا آخر عمرم فراموش نمی‌کنم.»

منبع: نماشا

395329