نجلا و عبد در پشت صحنه «نجلا»

عکسی از پشت صحنه سریال نجلا با حضور کاراکترهای اصلی حسام منظور و محیا دهقانی در نقش عبد و نجلا منتشر شد.

تصویر نجلا و عبد در پشت صحنه «نجلا»

به گزارش سایت خبری پرسون، قسمت آخر سریال نجلا هم پخش شد و حالا عکس های زیبایی از پشت صحنه این سریال با حضور کاراکترهای اصلی حسام منظور و محیا دهقانی در نقش عبد و نجلا منتشر شده است.

نجلا سریالی پر بیننده که ماه مبارک رمضان مخاطبان زیادی را جذب خود کرد، دیشب به ایستگاه پایانی خود رسید. حسام منظور در نقش عبد، محیا دهقانی در نقش نجلا از هنرپیشگان اصلی این مجموعه هستند که در این بخش از چهره ها تصاویری از نجلا و عبد را در پشت صحنه سریال نجلا مشاهده می کنید.

نجلا سریالی به کارگردانی خیرالله تقیانی پور و تهیه‌کنندگی سعید سعدی است که فصل اول آن سال 1399 روی آنتن شبکهٔ سه سیما رفت و فصل دوم این مجموعه در نوروز و رمضان 1401 از شبکه سه پخش شد.

سریال نجلا داستان عشق پسر عاشقی به نام عبد با بازی خوب حسام منظور را به تصویر می کشد. قصه فصل دوم سریال نجلا از ادامه سفر «نجلا» به عراق آغاز می شود و تا زمان اشغال خرمشهر و ورود شخصیت های اصلی داستان به جنگ ادامه پیدا می کند.

در فصل اول سارا رسول‌زاده و در فصل دوم محیا دهقانی نقش نجلا را ایفا کرد. حسام منظور (عبد)، محیا دهقانی (نجلا)، ملیکا شریفی نیا (شیرین)، مصطفی ساسانی (عطا)، سوگل طهماسبی (ثریا)، مرتضی شاه کرم (مصطفی)، بدرالسادات برنجانی (صغری)، محسن پوشایی (شعبان)، آزیتا حاجیان (سلیمه)، سید مهرداد ضیایی (شیخ ابراهیم)، آن ماری سلامه و … بازیگران سریال نجلا 2 می باشند.

منبع: نمناک

395625