رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

شبکه‌های سیما به مناسبت چهل و دومین سالگرد آغاز جنگ تحمیلی، پخش فیلم سینمایی، ویژه برنامه، مستند، روایت تاریخ جنگ و برنامه‌های گفتگو محور را با هدف تبیین تاریخ و فرهنگ دفاع مقدس و یاد و تکریم حماسه آفرینان در دستور کار دارد.

محمد حسام پورمعاون پایش و نظارت ساترا گفت: مجوز توزیع برای برنامه‌های «دست به مهره» و سریال‌های «پوست شیر» و «آنتن» در شبکه نمایش خانگی صادر شد و از دیشب این دو سریال در اختیار علاقمندان قرار گرفت.
دور تازه فعالیت چهره‌های محبوب در تلویزیون

«علی فروتن» به شبکه کودک می‌رود

علی فروتن در خصوصِ شایعات مطرح شده نسبت به کدورت در میانِ فیتیله‌ای‌ها توضیحاتی داد.
در روزهای اخیر چند بازیگر زن ایرانی در اعتراض به مرگ دلخراش مهسا امینی اقدام به کشف حجاب کرده‌اند. بازیگرانی نظیر شبنم فرشادجو، کتایون ریاحی، شیوا ابراهیمی و مریم بوبانی. گزارشی از سریال هایی که بازیگرانش کشف حجاب کرده و کنداکتور صداوسیما را نابود می‌کنند بخوانید.
محمد کارت کارگردان سریال «یاغی» به پایان سریال پرطرفدار یاغی در صفحه شخصی‌اش واکنش نشان داد.

تصویر عنبیه چشم بازیگر شناخته‌شده اسپانیایی خاویر باردم با هدف تامین پروژه خیریه پیش‌گیری از نابینایی به فروش می‌رسد.

چندین پست، عکس و میم در شبکه‌های اجتماعی که میلیون‌ها بار به صورت آنلاین مشاهده شده‌اند، ادعا می‌کنند که سیمپسون‌ها با پیش‌بینی سال و تاریخ دقیق مرگ ملکه الیزابت دوم، همچنان ثابت می‌کنند که قدرتی جادویی در پیش‌بینی وقایع دارند.
مریم بوبانی، بازیگر پیشکسوت سینما و تلوزیون در اعتراض به ماجرای فوت مهسا امینی، دختر ۲۲ ساله سقزی، تصویری بدون حجاب از خود منتشر کرد.
برنامه ترکیبی «جان‌وتَن» با محوریت گزیده روایت‌های مردمی دفاع مقدس، از 30 شهریور پخش خود را از شبکه سه سیما آغاز می‌کند.
همزمان با نایب قهرمانی تیم ملی کشتی آزاد ایران، دومین قسمت از تیزر انیمیشن «ماجراهای نوید» با محوریت الگوگیری شخصیت اصلی داستان از قهرمان کشتی ایران حسن یزدانی، توسط شبکه نهال منتشر شد.