رادیو و تلویزیون

برای باخبر شدن از آخرین اخبار صدا و سیما و شبکه نمایش خانگی، سرویس فرهنگ و هنر پرسون را دنبال کنید.

امروز یکشنبه ششم آذر برنامه «ایران امروز» در رادیو ایران با حضور صاحب نظران به بررسی تیم ملی فوتبال ایران در جام جهانی 2022 می پردازد.

عباس محبی پیشکسوت رادیو و تلویزیون به نکته‌ای اشاره می‌کند که پیش‌تر محمد فیلی و حتی اسماعیل سلطانیان و برخی پیشکسوتان دیگر نسبت به داستانِ‌ ادامه‌دارِ دستمزدهای توهین‌آمیز، گلایه داشتند.
یوسف بچاری تهیه‌کننده ویژه‌برنامه «معرکه» درباره جزییات طراحی و تولید این برنامه فوتبالی همزمان با جام‌جهانی قطر و برخی حواشی مرتبط با بودجه تولید این مجموعه به ارائه توضیحاتی پرداخت.
در هر تلویزیونی در دنیا اگر ظرفیتی مانند سریال پایتخت شکل بگیرد که در مناسبتی مانند نوروز بتواند این تعداد مخاطب را پای گیرنده‌ها بنشاند، به بهترین نحو از آن استفاده می‌شود.

همزمان با پخش ویژه‌برنامه‌های جام‌جهانی قطر ۲۰۲۲ فصل دوم برنامه تلویزیونی «میشه که بشه» روزهای زوج ساعت ۱۹:۳۰روی آنتن شبکه نسیم می‌رود.

در حال حاضر حدود پنج هزار میلیارد تومان از هزینه ۱۰ هزار میلیارد تومانی صداوسیما از محل منابع عمومی کشور تامین می‌شود و این به آن معنی است که مابقی هزینه‌ها باید از درآمد‌های اختصاصی صداوسیما تامین شود.