نقش آفرینی بازیگر سقوط در «زخم کاری2»

الناز ملک بازیگر سریال «سقوط» در فصل دوم سریال پر طرفدار زخم کاری بازی خواهد کرد.
تصویر نقش آفرینی بازیگر سقوط در «زخم کاری2»

به گزارش سایت خبری پرسون، بازی جواد عزتی، هانیه توسلی، رعنا آزادی ور و الناز ملک در فصل دوم زخم کاری محمد حسین مهدویان قطعی شده است و به زودی چند بازیگر به این پروژه اضافه خواهند شد.

البته حضور هانیه توسلی در این سریال هنوز قطعی نیست.

طبق برآورد زمانی انجام شده، تولید فصل جدید «زخم کاری» از اوایل اردیبهشت ماه و بعد از پایان ماه مبارک رمضان شروع می‌شود. مهدویان قصد دارد فصل دوم و سوم زخم کاری را به شکل پیوسته و بدون وقفه تولید و آماده پخش کند.

فیلمنامه فصل اول سریال «زخم کاری» با نگاهی به نمایشنامه « مکبث» به نگارش درآمده بود و داستان فصل دوم و سوم آن نیز به ترتیب براساس دیگر شاهکارهای ویلیام شکسپیر به نام «لیرشاه» و «ریچارد سوم» طراحی شده است.

طبق اخبار رسیده قرار است کلیه بازیگران اصلی فصل اول در فصل دوم و سوم حضور داشته باشند. از همین رو جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان و…. ترکیب بازیگران این سریال را تشکیل می‌دهند.

مهدویان چندی پیش و در اواسط تابستان امسال با انتشار پستی در صفحه شخصی اش در اینستاگرام با اشتراک گذاشتن عکسی از کاراکتر «مالک» با بازی جواد عزتی، نوشت «مالک بلند شو» پستی که خبر از تولید فصل جدید این سریال می‌داد.

گفتنی است تاریخ پخش اولین قسمت از فصل یک سریال زخم کاری ۱۴ خرداد ۱۴۰۰ بود. این سریال در ۲۰ قسمت ۵۰ دقیقه‌ای جمعه ها پخش شد.

بازیگران سریال زخم کاری

جواد عزتی، رعنا آزادی ور، هانیه توسلی، سعید چنگیزیان، الهه حصاری، عباس جمشیدی‌فر، مهدی زمین‌پرداز، امیرحسین هاشمی، با هنرمندی کاظم هژیر آزاد، منوچهر علیپور، مه‌لقا باقری، مائده طهماسبی بازیگران سریال زخم کاری هستند. سیاوش طهمورث هم در این پروژه حضور دارد. زخم کاری، دو بازیگر جدید را هم معرفی کرده است: مرتضی امینی‌تبار و سارا حاتمی. همچنین نیوشا علی‌پور و مه‌یاس پازوکی بازیگران خردسال این سریال نمایش خانگی هستند.

داستان سریال زخم کاری (مجموعه نمایش خانگی)

این سریال مجموعه‌ای نوآر و ملتهب است که داستانی پر فراز و نشیب‌ دارد. سریال زخم کاری اثر محمد حسین مهدویان، کارگردانی است که پیش از این با ساخت دوگانه‌ی ماجرای نیمروزی یک و دو در میان هنر دوستان بیش از پیش شناخته شد. مهدویان با ساخت سریال ، اولین تجربه‌ی خود را در ارائه‌ی فیلمی در پلتفرم‌های آنلاین یا به عبارتی شبکه نمایش خانگی به ثبت رسانده است

مالکی از مدیران شرکتی موفق است که توسط ابراهیم ریزآبادی اداره می‌شود. ریزآبادی، مالکی رو مأمور می‌کند تا برای قرارداد مهم نفتی با نروژی‌ها وارد مذاکره شود. نروژی‌ها بعد از عقد قرارداد، می‌خواهند مبلغ قرارداد که چندین میلیون دلار است را به حساب شرکت واریز کنند ولی …

نویسنده : مریم ضیغمی محمدی

479331