مازندران

رئیس ستاد انتخابات محمدباقر قالیباف با بیان اینکه حکمرانی بر مبنای اخلاق اسلامی کافی نیست به دنبال آن هستیم تا آنچه منافع عامه را مصون می‌دارد و از قدرت سوءاستفاده نمی‌کند رییس‌جمهور شود، گفت: کسی باید ریاست جمهوری را برعهده بگیرد که در بحث ناترازی درآمدها، زندگی با عزت ملت، ازدواج و مانند آن کارآمد باشد.

وزیر امور خارجه دولت دوازدهم گفت: حضور در انتخابات فارغ از نتیجه برای ایران و مقاومت ایران برابر فشارهای جهانی و تحریم‌ها؛ برای این است که هیچکس یک ایرانی را تهدید نکند، رای بدهیم.

به گفته رئیس دانشگاه علوم پزشکی گیلان، ۵۷ بیمار که در بیمارستان‌های رشت بستری بودند پس از مداوا ترخیص شدند و ۵۳ بیمار نیز در سطح بیمارستان‌های رشت و حومه بستری هستند.
هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید مازرون یک سر و گردن بالاتر از همه:

انتشار ویژه نامه‌ای با بیش از ۳۵۰ صفحه با عنوان کتاب سال

هلدینگ رسانه‌ای کلبه امید با دارا بودن ۸ رسانه در ذیل خود به یکی از بزرگ‌ترین هلدینگ های رسانه خصوصی کشور تبدیل شده است. این هلدینگ رسانه ای دارای ۳ روزنامه، ۳ پایگاه خبری، یک رسانه محیطی و یک موسسه فرهنگی می باشد.
ستاد مدیریت سیلاب وزارت نیرو با توجه به صدور هشدار سطح قرمز و نارنجی سازمان هواشناسی کشور در برخی استان‌ها مبنی بر پیش‌ بینی وقوع بارش‌های قابل توجه از روز دوشنبه ۲۸ اسفندماه ۱۴۰۲ تا پنجشنبه ۲ فروردین ۱۴۰۳، اطلاعیه‌ای‌ را صادر کرد.
فرمانده انتظامی مازندران از کشف کلاهبرداری ۱۰۰ میلیاردی با دستگیری ۱۳ نفر و منهدم شدن یک باند هرمی در شهرستان عباس آبادخبر داد.