مازندران

مدیر عامل شرکت آب و فاضلاب مازندران از بحران کم آبی در ۲۰ شهر و ۲۱۳ روستای استان خبر داد.
صاحبنظران معتقد هستند دریای خزر با عمق یک هزار و ۳۵ متر و حجم آب آن که پنج برابر خلیج فارس است تحت هیچ شرایطی با دریاچه ارومیه که بین سه تا ۶ متر عمق داشت قابل قیاس نخواهد بود و این دریا خشک شدنی نیست.
مدیرکل دفتر طب ایرانی و مکمل وزارت بهداشت، با اشاره به اینکه هر روز به کشورهایی که در حال توسعه و ترویج طب سنتی در دنیا هستند، افزوده می‌شود، ادامه داد: رتبه جهانی ایران در حوزه پژوهشی رتبه چهارم است.
معاون درمان دانشگاه علوم پزشکی بابل گفت: اعضای بدن زنده یاد سید ابوالفضل باباتبار آقاملکی جوان ۱۹ ساله بابلی که دچار مرگ مغزی شده بود، به چندین نفر حیاتی دوباره بخشید.
مدیرکل بازرسی، مدیریت عملکرد و امور حقوقی استانداری مازندران به حضور هفت مدیرکل نهادهای اجرایی در ملاقات مردمی امروز دفتر غرب استانداری اشاره کرد و گفت: مدیرکل دفتر فنی امور عمرانی و حمل و نقل و ترافیک استانداری مازندران هم در این ملاقات مردمی حضور داشت.
مدیر امور اراضی جهاد کشاورزی مازندران گفت: هرگونه تغییر کاربری در زمین‌های کشاورزی بدون دریافت مجوز از جهاد کشاورزی جرم محسوب می‌شود و جرایم قانونی دارد.
رییس اداره حفاظت محیط زیست نوشهر گفت: این پلنگ ماده 7 تا ۹ سال سن داشت و آثاری از شیلک گلوله در بدنش مشاهده نشد و نزاع طبیعی بین گونه ای سبب مرگ این حیوان شده است.
هواشناسی مازندران با ناآرام شدن سواحل استان، هرگونه فعالیت دریایی را از صبح امروز شنبه تا صبح روز دوشنبه هفته جاری، ناامن اعلام کرد.
معاون بهره برداری و توسعه آبفای مازندران از قطعی آب شرب 15 هزار خانواده چالوسی در پی شکستگی لوله های خط انتقال آب خبر داد.