بوشهر

مهمترین اخبار

معاون امور عمرانی استاندار بوشهر گفت: تعداد ۱۲۳۵ پروژه عمرانی با اعتبار ۶ هزار میلیارد تومان در ایام الله دهه مبارکه فجر در مناطق مختلف استان افتتاح می‌شود.
فرماندار دشتستان گفت: تا این لحظه کل پروژه‌های عمرانی و اقتصادی استان بوشهر برای افتتاح یا کلنگ زنی در دهه فجر هزار و ۴۰۰ پروژه است که از این تعداد ۶۰۷ پروژه سهم شهرستان دشتستان می باشد.
مدیرکل هواشناسی استان بوشهر از مواج و متلاطم شدن خلیج‌فارس در نوار ساحلی این استان خبر داد و گفت:جلوگیری از تردد شناورها در این شرایط جوی برای پیشگیری از هر گونه خسارت احتمالی یک ضرورت است.
معاون سیاسی سپاه امام صادق(ع) استان بوشهر با بیان اینکه دشمنان از همه ابزارها در ناامیدی و دلسرد کردم مردم استفاده می‌کنند، گفت: باید در راستای مقابله با اهداف دشمنان بصیرت‌افزایی جامعه هدف مورد توجه قرار گرفته شود.
مدیرکل دامپزشکی استان بوشهر:

دام و طیور بوشهر رایگان واکسیناسیون می شوند

مهدی تنگستانی‌ گفت: عملیات واکسیناسیون رایگان دام و طیور و سمپاشی اماکن دامی برای مبارزه با بیماری‌های دامی در دهه فجر در دستور کار قرار دارد.
استاندار بوشهر گفت: در ایام دهه فجر امسال، یک‌هزار و ۴۰۰ طرح در بخش‌های مختلف از جمله عمرانی، اقتصادی، خدماتی، زیربنایی و اشتغال‌زایی افتتاح و یا عملیات اجرایی آنها آغاز می‌شود.
مدیر عامل شرکت پایانه‌های نفتی ایران با اشاره به پایانه نفتی شمال و جاسک گفت: پایانه نفتی جاسک در سواحل مکران قرار دارد و امسال فاز نخست پایانه نفتی صادراتی جاسک افتتاح می‌شود.
مدیرکل بنادر و دریانوردی استان بوشهر گفت: از سال گذشته تا کنون 340 نفر از دریانوردان استان از غرق شدن نجات پیدا کردند.
فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) شهرستان دیر گفت: بسیج حقوقدانان شهرستان دیر با همت بلند خود و با همکاری صلح یاران، از ابتدای سال تاکنون موفقیت در ۵۰ پرونده قضایی به راه حل‌های صلح آمیز و سازشی دست یافتند.
فرمانده یگان حفاظت منابع آبزیان استان بوشهر گفت: : عوامل یگان حفاظت منابع آبزیان شهرستان دیر یک فروند شناور قایق موتوری غیرمجاز را در دریا متوقف کردند.