بوشهر

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: متهم پس از دستگیری به ۱۰ فقره سرقت مغازه اعتراف کرد که پس از بازسازی صحنه‌های سرقت به مرجع قضائی تحویل داده شد.
معاون هنری و سینمایی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بوشهر از عرضه بلیت نیم بها در روز های دوشنبه و سه شنبه در سینما های استان خبرداد.
مدیرکل زندان و اقدامات تامینی و تربیتی استان بوشهر ضمن آزادی قاتل محکوم به قصاص نفس پس از ۲۰ سال در آستانه ولادت حضرت فاطمه (س)، از آزادی 23 زندانی محکوم به قصاص در استان در سال جاری خبر داد.
کارشناس اداره کل هواشناسی استان بوشهر گفت: تا پایان هفته با تداوم وزش بادهای شمالی روی دریا، سواحل استان به تناوب متلاطم پیش‌بینی می‌شود.
بزرگداشت سه بانوی مداح ، ذاکر و خادم اهل بیت بوشهری در سالروز ولادت حضرت فاطمه(س).
مدیرعامل شرکت سرمایه گذاری و توسعه استان بوشهر گفت: مرکز تجاری ایران در قطر با مسئولیت بوشهر یک گام ارزشمند در توسعه روابط اقتصادی این استان با کشور قطر محسوب می‌شود.
سردار تنگسیری گفت: در وزارت پشتیبانی نیروهای مسلح و در مجموعه ستاد نیروی دریایی سپاه، موشک‌هایی که مجهز به هوش مصنوعی هستند ساخته شده و روی شناورها نصب شده است.
معاون میراث فرهنگی استان بوشهر خبر داد؛

حضور 5 استان در هفتمین دوره داوری مُهر اصالت ملی

خلیل رازه اظهار داشت: هفتمین دوره داوری مُهر اصالت ملی با حضور استان های بوشهر، خوزستان، هرمزگان، کهگیلویه و بویراحمد و چهارمحال بختیاری در بوشهر برگزار می شود.
مسؤول مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس سپاه امام صادق استان بوشهر گفت: با توجه به سیاست‌ها و رویکردهای اصلی مرکز حفظ آثار و ارزش‌های دفاع مقدس در راستای یکپارچگی و هم‌افزایی دبیران یادواره‌های شهدا در استان بوشهر این دوره توانمندسازی برگزار شد.
رئیس روابط عمومی شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه بوشهر: با تلاش انجام شده تاکنون 50 درصد جایگاه های عرضه سوخت بنزین و گازوئیل در استان بوشهر وارد مدار بهره‌برداری شده است.
مردم مؤمن و ولایتمدار گناوه، همگام با همه عاشقان و دوستداران اهل‌بیت (ع) به مناسبت شهادت بانوی دو عالم حضرت فاطمه زهرا (س) با حضور در آئین‌های ویژه، سوگواری و عزاداری و ارادت خود را بار دیگر به خاندان اهل بیت (ع) ابراز داشتند.