اردبیل

مهمترین اخبار

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف از فردا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ثبت‌نام برای مراسم اعتکاف از فردا آغاز می‌شود و امیدواریم با همراهی نوجوانان و جوانان آیین اعتکاف شایسته‌ای را داشته باشیم.
فرماندار شهرستان نمین:

قانون فصل‌الخطاب است

فرماندار شهرستان نمین گفت: هیأت‌های اجرایی و عوامل ستاد انتخاباتی آئین نامه‌های اجرایی انتخابات را جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی مطالعه و اجرا کنند.
مدیر شبکه قدس تی.وی ترکیه، رمز پیروزی امت اسلامی را تکیه بر اصل وحدت و همبستگی اعلام کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند تا این اصل را مخدوش کند اما به یقین آذری‌ها سمبل وحدت و همبستگی بوده و بر همگرایی بیشتر تاکید دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

نوسازی مراکز درمانی فعال استان اردبیل ضروری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، نوسازی مراکز درمانی فعال در استان را ضروری خواند و گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) شهر اردبیل به عنوان مرکز درمانی مادر استان نیاز به نوسازی دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بازگشایی محور اردبیل-آستارا که به علت نبود امنیت کافی در محدوده گردنه حیران مسدود شده بود، خبر داد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از برف روبی معابر و خیابان های شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: از بامداد امروز بازگشایی معابر این شهرک صنعتی از شتاب بیشتری برخوردار شده.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

از سرگیری جستجوی سه نفر مفقودی در ییلاقات احمدآباد مشگین‌شهر

مجید فتاح‌زاده گفت: عملیات جستجوی سه نفر مفقودی ییلاقات مشکین شهر تا ساعت ۲۳ شب گذشته ادامه داشت ولی با وزش باد شدید و کولاک در منطقه، عملیات جستجو متوقف شد و این عملیات از ساعت پنج بامداد امروز در منطقه از سر گرفته شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مرحله ضبط و تصویربرداری از مستند پایگاه‌های قرآنی ۴ کانون فرهنگی هنری منتخب استان اردبیل به پایان رسید و پس از تدوین این مستند به ستاد مرکز ارسال خواهد شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: نیروهای منابع طبیعی ۸ تن چوب آلات جنگلی که به صورت ماهرانه در کامیون جا سازی شده بود را کشف کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل: بعد از حدود ۱۸ ساعت جستجو، نجاتگران جمعیت جسد ۲ کوهنورد زن را در محدوده یخچال کوچک سبلان در ارتفاع چهار هزار و ۲۰۰ متری سبلان پیدا کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به جز دو مسیر خلخال- پونل در مسیر ارتباطی با استان گیلان و مسیر فرعی مشگین‌شهر - هریس سایر مسیرهای ارتباطی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۱۰۸ اصله قنداق قاچاق جنگلی با اقدام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل و نمین از دو دستگاه نیسان وانت کشف شد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از مشاهده و ثبت ۲ قلاده پلنگ در زیستگاه‌های حیات وحش شهرستان خبر داد.