اردبیل

مهمترین اخبار

معاون بهداشتی دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل گفت: پویش ملی سلامت از اول تا ۱۵ بهمن ماه با هدف اطلاع‌رسانی تغذیه سالم به شهروندان اجرا می شود.
مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل خبر داد؛

آغاز ثبت‌نام مراسم اعتکاف از فردا

مدیرکل تبلیغات اسلامی استان اردبیل گفت: ثبت‌نام برای مراسم اعتکاف از فردا آغاز می‌شود و امیدواریم با همراهی نوجوانان و جوانان آیین اعتکاف شایسته‌ای را داشته باشیم.
فرماندار شهرستان نمین:

قانون فصل‌الخطاب است

فرماندار شهرستان نمین گفت: هیأت‌های اجرایی و عوامل ستاد انتخاباتی آئین نامه‌های اجرایی انتخابات را جهت برگزاری هرچه بهتر انتخابات دوازدهمین دوره شورای اسلامی مطالعه و اجرا کنند.
مدیر شبکه قدس تی.وی ترکیه، رمز پیروزی امت اسلامی را تکیه بر اصل وحدت و همبستگی اعلام کرد و گفت: دشمن تلاش می‌کند تا این اصل را مخدوش کند اما به یقین آذری‌ها سمبل وحدت و همبستگی بوده و بر همگرایی بیشتر تاکید دارند.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی اردبیل:

نوسازی مراکز درمانی فعال استان اردبیل ضروری است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی استان اردبیل، نوسازی مراکز درمانی فعال در استان را ضروری خواند و گفت: بیمارستان امام خمینی (ره) شهر اردبیل به عنوان مرکز درمانی مادر استان نیاز به نوسازی دارد.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل از بازگشایی محور اردبیل-آستارا که به علت نبود امنیت کافی در محدوده گردنه حیران مسدود شده بود، خبر داد.
مدیرعامل شرکت شهرک های صنعتی استان اردبیل از برف روبی معابر و خیابان های شهرک های صنعتی استان خبر داد و گفت: از بامداد امروز بازگشایی معابر این شهرک صنعتی از شتاب بیشتری برخوردار شده.
معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر استان اردبیل:

از سرگیری جستجوی سه نفر مفقودی در ییلاقات احمدآباد مشگین‌شهر

مجید فتاح‌زاده گفت: عملیات جستجوی سه نفر مفقودی ییلاقات مشکین شهر تا ساعت ۲۳ شب گذشته ادامه داشت ولی با وزش باد شدید و کولاک در منطقه، عملیات جستجو متوقف شد و این عملیات از ساعت پنج بامداد امروز در منطقه از سر گرفته شد.
مدیر ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد استان اردبیل گفت: مرحله ضبط و تصویربرداری از مستند پایگاه‌های قرآنی ۴ کانون فرهنگی هنری منتخب استان اردبیل به پایان رسید و پس از تدوین این مستند به ستاد مرکز ارسال خواهد شد.
فرمانده یگان حفاظت منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: نیروهای منابع طبیعی ۸ تن چوب آلات جنگلی که به صورت ماهرانه در کامیون جا سازی شده بود را کشف کردند.
مدیرعامل جمعیت هلال احمر استان اردبیل: بعد از حدود ۱۸ ساعت جستجو، نجاتگران جمعیت جسد ۲ کوهنورد زن را در محدوده یخچال کوچک سبلان در ارتفاع چهار هزار و ۲۰۰ متری سبلان پیدا کردند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان اردبیل گفت: به جز دو مسیر خلخال- پونل در مسیر ارتباطی با استان گیلان و مسیر فرعی مشگین‌شهر - هریس سایر مسیرهای ارتباطی استان باز است و تردد در آنها جریان دارد.
مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اردبیل گفت: ۱۰۸ اصله قنداق قاچاق جنگلی با اقدام به موقع نیروهای پاسگاه ویژه منابع طبیعی شهرستان اردبیل و نمین از دو دستگاه نیسان وانت کشف شد.
سرپرست اداره حفاظت محیط زیست شهرستان خلخال از مشاهده و ثبت ۲ قلاده پلنگ در زیستگاه‌های حیات وحش شهرستان خبر داد.