مناطق آزاد

سرخط مهم‌ترین اخبار و گزارش‌های مربوط به مناطق ازاد و تجاری ایران را در سایت پرسون بخوانید.

ورود به تالاب بین‌المللی شیدوَر در کنار جزیره مارو (شیدور) برای همه گردشگران ممنوع شد. تبلیغ غیراصولی جزیره شیدور با عنوان «مالدیو ایران» حیات این پناهگاه حیات وحش را به خطر انداخته است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: بزودی شاهد کلنگ زنی و آغاز عملیات اجرایی صنایع پتروشیمی در منطقه ویژه اقتصادی لامرد خواهیم بود.
پرسون از حضور اندک توریست در مناطق آزاد کیش گزارش می دهد؛

جزیره در حال ورشکستگی! گرانی عامل کاهش مسافر

سه دهه پیش در زمان ریاست جمهوری مرحوم اکبر هاشمی رفسنجانی بود که جزیره کیش به عنوان منطقه آزاد اقتصادی در نظر گرفته شد و به نوعی این جزیره در کنار منطقه آزاد بودنش قطب گردشگری کشور شد.
محمد رضا لواسانی خبر افزایش قیمت بنزین را کذب دانست و تاکید کرد تغییر قیمت‌ حامل‌های انرژی نیازمند مصوبه مجلس است.
مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد اعلام کرد:

استفاده از ظرفیت نیروهای بومی و بازار شهر لامرد در اولویت پیمانکاران

مدیرعامل منطقه ویژه اقتصادی لامرد گفت: استفاده و بهره گیری از ظرفیت نیروهای بومی و بازار شهر لامرد در رشد و توسعه زیر ساخت‌های اقتصادی تاثیر گذار است.
شرکت بیمه آسماری برترین شرکت بیمه ای از نظر رضایتمندی مشتریان در سطح کشور است. این شرکت با برخورداری از سازمانی یادگیرنده، فناوری‌های پیشرفته، کارکنانی خلاق و متعهد با ارائه بهترین خدمات، موجبات رضایت مشتریان و سایر ذینفعان خود را فراهم می آورد.
سرپرست شرکت توسعه و مدیریت بنادر و فرودگاه‌های منطقه آزاد کیش با اشاره به دستور محمدرضا لواسانی بر تسریع حل مشکلات اسکله صیادی از آغاز ساماندهی این منطقه خبر داد.