رهبری

مهم‌ترین بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی را در سرویس رهبری پرسون دنبال کنید.

علم‌الهدی، نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی تصریح کرد: هدف ما از انقلاب چه بود؟ آیا هدف این بود که فقط به مملکتی برسیم که نانش، آبش و اقتصادش درست باشد و یک جریان متدین و دین‌مدار در این کشور حاکم شود؟ آیا هدف ما این بود که یک عده مزدور آمریکایی را بیرون کنیم تا خود در قدرت باشیم؟ خیر، هرگز این‌طور نبود. نه قدرت، نه وزارت، نه امارت و هیچ‌چیز دیگری از این دست، هدف انقلاب نبود بلکه هدف انقلاب این بود که مردم ما آزاد زندگی کنند
فرمانده کل سپاه پاسداران در پیامی به محضر رهبر انقلاب، از الطاف معظم له نسبت به بسیجیان و گروه‌های جهادی قدردانی و بر آمادگی بسیجیان برای یک نبرد بزرگ و یک جهاد عظیم و اعجاز جدید تاکید کرد.
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) با حضور مردم فردا از ساعت ۸ صبح در مرقد امام (ره) برگزار خواهد شد و رهبر انقلاب در این مراسم سخنرانی خواهند کرد و امشب هم بعد از نماز مغرب و عشاء در شبستان امام خمینی(ره) حرم حضرت معصومه(س) مراسمی برگزار خواهد شد.
رهبر معظم انقلاب اسلامی در دیدار با اعضای ستاد کنگره بزرگداشت شهدای سبزوار و نیشابور فرمودند: بزرگداشت نام و یاد شهیدان جهاد است. همان جهادی است که نگذاشت خونهای مقدّسِ ریخته‌شده‌ی در کربلا پایمال بشود.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر معظم انقلاب اسلامی صبح امروز در دیدار آقای «هیثم بن طارق آل سعید» سلطان عمان و هیات همراه، روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه‌دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط دوکشور در همه زمینه‌ها، به نفع هر دو طرف است.
‌حجت الاسلام نواب در خطبه‌های پیش از نمازجمعه تهران:

فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه حج پیش رو قرار خواهد گرفت

نماینده ولی فقیه در امور حج و زیارت گفت: فرمایشات مقام معظم رهبری سرلوحه حج پیش رو قرار خواهد گرفت و نگاه و آینده‌نگری ایشان باب جدیدی را در «حج» پیش روی همه باز کرد.
رهبر انقلاب با تاکید بر اینکه باید در زمینه مفاهیم اصلی و بنیادین حج فرهنگ‌سازی انجام شود، فرمودند: اجتماع حج باید پیغامی برای مسائل روز دنیای اسلام داشته باشد.
دشمنان به این نتیجه رسیده‌اند که باید پای ائمه جمعه را امروز به بحث حجاب بکشانند و موضوع اصلی جامعه را حجاب قرار دهند تا مقابل جامعه قرار گیرند