چند چهره چند جمله

در پی درگذشت علی مراد خانی معاون سابق هنری وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی، حسین انتظامی در دلنوشته ای این مدیر فرهنگی را پلی میان هنرمندان و مسئولان برای رفع دغدغه ها، برداشتن موانع و شناسایی و شکوفایی خلاقیت ها دانست.
کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری گفت: ۲۹ بار با بردن اسم بنده به من تهمت زدند با توجه به اینکه به رقیب اصلی بنده ۵ دقیقه فرصت اضافی داده شد، باید ۲۰ دقیقه فرصت اضافی برای پاسخگویی به بنده هم اختصاص یابد.
رئیس فراکسیون محیط زیست مجلس گفت: انقلاب امام خمینی، انقلابی بود که زنان نه فقط در صحنه‌ اجتماع نقش‌آفرینی دارند بلکه در ذهن و روح جامعه و مردان و فرزندان تاثیرگذارند. ‏
نامزد سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری تاکید کرد: تحریم‌ها را می‌توان پشت سر گذاشت، اما نه از طریق پشت سر گذاشتن جمهور و جمهوریت.
مدیرکل روابط عمومی قوه قضاییه در صفحه شخصی خود در توییتر نوشت: ستادی برای رییسی وجود ندارد بلکه ستادهای خودجوش زیادی شکل گرفته که قرار است در قالب شورای هماهنگی همگرا شوند.
به دنبال انتشار توییتی ‌از عبدالناصر همتی کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری درباره « معیشت مردم» ، علیرضا زاکانی دیگر کاندیدای انتخابات ریاست جمهوری در توییتی دیگر به او پاسخ داد.
رضایی در توئیتی مطرح کرد؛

آمدم که اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم

کاندیدای انتخابات ریاست‌جمهوری نوشت: این بار آمده‌ام تا با کنار گذاشتن هر ملاحظه‌ای، با اراده یکایک شما ملت ایران، اقتصاد و معیشت مردم را نجات دهیم.
محمد مهاجری در توئیتی به فهرست انتخاباتی هفت‌نفره نامزد‌های انتخابات ریاست‌جمهوری واکنش نشان داد و نوشت: آقای کدخدایی دو صفحه توضیح برایمان بفرستید تا در برابر اعتراضات منطقی در گِل نمانیم ما اصولگراها.
معاون اول رییس جمهوری و داوطلب سیزدهمین دوره انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه صدا وسیما طبق روال گذشته تحریف و تخریب را ادامه می‌دهد، نوشت: من می خواهم از عواملی بگویم که مسبب بحران‌های امروز ایران هستند.