چند چهره چند جمله

محمد لقمانیان، عروسک‌گردان عروسک «فامیل دور» و صداپیشه «بچه فامیل دور» نوشت: خیلی سخت است که عروسک‌گردان فامیل دور و صداپیشه بچه فامیل دور باشی و دیگر آن برنامه پخش نشود و آن کاراکترها دوباره جان نگیرند. در حد مرگ دلتنگتان می‌شوم گاهی.

نماینده ولی فقیه در خراسان رضوی گفت: دشمن توزیع بنزین را دچار مشکل کرد تا شورشی در مردم ایجاد کند و پمپ‌های بنزین تحت فشار قرار گیرد و یک بحران اجتماعی شکل گیرد اما هوشیاری مردم و مسئولان این توطئه را خنثی کرد.
سعید سهیلی که «گشت ارشاد۳» را آماده نمایش دارد و با وجود درخواست به سازمان سینمایی، هنوز زمان و شرایط اکران فیلمش مشخص نیست، در یک پیام اینستاگرامی، آمدن فیلم «قهرمان» به پرده سینماها را خوش‌آمد گفت.
توانگر خطاب به رئیس جدید سازمان بورس؛

آقای عشقی؛ هزینه‌های دولت را از جیب مردم تامین نکنید!

عضو کمیسیون اقتصادی خطاب به رئیس سازمان بورس گفت: عرضه افسارگسیخته ‎اوراق دولتی باعث نابودی سرمایه مردم در بورس شده است. هزینه‌های دولت را از جیب مردم تامین نکنید.
دبیر شورای عالی امنیت ملی جمهوری اسلامی ایران؛

رژیم صهیونیستی به فکر پاسخ کوبنده ایران باشد

شمخانی در واکنش به اختصاص بودجه رژیم صهیونیستی علیه ایران نوشت:رژیم صهیونیستی به فکر بازسازی خسارت‌های ناشی از پاسخ ایران باشد.
دبیر شورای عالی امنیت ملی در صفحه توییترش در واکنش به اظهارات برخی رهبران منطقه تاکید کرد: ترس از اقوام، سهم حکومتی است که با داغ و درفش با آنان روبرو می‌شود نه ایران که گلستانی از اقوام است.
با اشاره به انتشار کلیپ سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی؛

آقای استاندار قربانی خصومت شخصی شد!

نماینده مردم مراغه در مجلس با اشاره به انتشار کلیپ سیلی خوردن استاندار آذربایجان شرقی، گفت: قطعاً انگیزه این فرد، خصومت شخصی بوده است و ربطی به انتصاب استاندار و یا حتی سخنان وی نداشته، چرا که اساساً در بدو ورود استاندار و آغاز سخنان وی اقدام به چنین حرکت می کند.
ادوارد اسنودن، افشاگر کنونی و کارمند پیشین سازمان اطلاعات مرکزی آمریکا، این روزها در هنک کنگ حضور دارد، در صفحه شخصی خود یک ضرب المثل ایرانی توییت کرد.
سخنگوی وزارت امور خارجه ادعاهای تعجب برانگیز جدید الهام علی اف رییس جمهور آذربایجان علیه جمهوری اسلامی ایران در نشست سران کشورهای مشترک‌المنافع را قویا تکذیب کرد و آن را ساختگی دانست.