چند چهره چند جمله

واکنش محمد مهاجری به حکم سیف؛

این حکم قضایی، درست در مقابل نظر رهبری نیست؟

در سال 1400 حکمی علیه یادشدگان صادرشد که طبق ان آقای عراقچی به 8 و آقای سیف به 10سال زندان محکوم شدند. آنها توسط آقای دکتردانش جعفری درخواستی به رهبرمعظم انقلاب ارائه کردند . معظم له در هامش تقاضای آنان اینگونه نوشته اند:"مبادا حکم جائرانه ای برای این افراد صادر شود و دقت کنید که اجرای جائرانه هم اتفاق نیفتد."
محمدجواد آذری جهرمی وزیر ارتباطات دولت دوازدهم در توییتی نوشت: ناکارآمدی «خالص سازی» برادران احتمالا با «متنوع سازی» جبران نمی شود بلکه به چاره «تقطیرسازی» روی خواهند آورد.
عبدالرضا داوری در واکنش به جلسه استیضاح روز گذشته فاطمی امین در توئیتی نوشت: یکی از کسانی که این روزها برای دفاع از فاطمی امین در مجلس سینه چاک میدهد، برای همسر دومش هم تقاضای سکه مازاد کرده بود.
شهیندخت مولاوردی، فعال سیاسی اصلاح‌طلب و معاون امور زنان و خانواده رئیس‌ جمهور در دولت روحانی، روز گذشته در کانال تلگرامی خود به مناسبت روز ملی خلیج فارس، این روز را با عکس پرچمی با نماد شیر و خورشید تبریک گفت!

یک تحلیلگر مسائل سیاسی نوشت: دفاع از جان و مال و ناموس شهروندان، مستقل از نوع پوششان، بی‌هیچ چون و چرا و کم و کاستی، بی‌هیچ اما و اگری، جز ابتدایی‌ترین وظایف هر حکومتی است.