کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

بی عدالتی در توزیع واکسن کرونا در جهان و عدم دسترسی مردم کشورهای فقیر به این داروی حیاتی با وجور جهش‌های چندباره کووید-۱۹، سوژه کارتونی از عماد حجاج در سایت کگل شد.
کشف واکسن کرونا و آغاز واکسیناسیون در کشورهای مختلف جهان که امید مردم برای از بین رفتن این ویروس را پر رنگ کرده، سوژه کارتونی از پت بگلی در سایت کگل شد.
انتخابات ریاست فدراسیون فوتبال و رقابت نابرابر علی کریمی با سایر نامزدهای تصدی این پست، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در روزنامه خبرورزشی شد.
نتایج یک پژوهش از آلودگی ۷۹درصد از آب‌میوه فروشی‌های جنوب شهر تهران به باکتری‌های کلی فرم و غیر کلی‌فرم به صورت ترکیبی خبر می‌دهد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
بر اساس مصوبه نمایندگان مجلس، اینفلوئنسرهای دارای بیش از ۵۰هزار دنبال‌کننده در سال ۱۴۰۰ ملزم به پرداخت مالیات از درآمد خود هستند. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
طبق تحقیق جدید دانشمندان، افرادی که عینک دارند نسبت به دیگر کسانی که از عینک استفاده نمی‌کنند تا سه برابر کمتر به ویروس کرونا مبتلا می‌شوند زیرا کمتر به چشمان خود دست می‌زنند. موضوعی که سوژه کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

انتشار ویدئویی از حضور شهاب حسینی در آمریکا برای تزریق واکسن کرونا در شبکه‌های اجتماعی بسیار خبرساز شده است. پروانه ایزدخواست نیز با انتشار کارتونی به این موضوع پرداخت.


سخنگوی ستاد ملی مقابله با کرونا گفت: از میان گروه‌های مختلفی که به سفر نوروزی می‌روند، افرادی که با ماشین‌های شخصی خود به سفر می‌روند و در ویلاها اسکان پیدا می‌کنند، قابل نظارت و کنترل نیستند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

باز شدن پای بیت کوین و ارزهای دیجیتال به مهریه دختران ایرانی که این روزها به موضوع داغ شبکه‌های اجتماعی تبدیل شده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

عباس گودرزی

یکسالگی کرونا

سال گذشته در چنین روزهایی بود که خبر آمد دو نفر در شهر قم به ویروس کرونا مبتلا شده و فوت کردند. حالا در یک سالگی شیوع این ویروس در کشور، شاهد خیز چهارم بیماری در روزهای پایانی سال هستیم.
منبع: مهر




صفحه طنز و کارتون شهرونگ با انتشار کارتونی از زینب نیکچه به شیوع نوع خطرناک کرونای انگلیسی و احتمال موج چهارم کرونا در کشور با توجه به‌ کاهش رعایت پروتکل‌های بهداشتی پرداخت.


افزایش شدید قیمت میوه از جمله نارنگی در بازار که با قیمت هر کیلو ۶۰ هزار تومان در بازار به فروش می‌رسد، سوژه کارتونی از علی رادمند در صفحه اینستاگرامش شد.
وزرای بهداشت کشورهای عضو اتحادیه اروپا از مردم خواستند حتی داخل خانه نیز ماسک بزنند. این موضوع به همراه افزایش شدید قیمت میوه در بازار سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

عصبانیت فکری از پرسش خبرنگاران درباره عدم استفاده از ترکیب ثابت در تیم استقلال که در کنفرانس خبری پس از دیدار استقلال با سپاهان رخ داد، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در صفحه اینستاگرامش شد.
در خبرها آمده با توجه به‌ قیمت و درآمد مردم، مدت زمان انتظار برای خانه‌دار شدن تهرانی‌ها از یک قرن عبور کرد... موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.



در حالیکه بازار خودرو بدون مشتری است، همچنان در روند افزایش قیمت ادامه دارد! این موضوع به همراه افزایش قیمت ارز و سکه و مسکن، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


ویروس جهش‌یافته انگلیسی با قدرت سرایت بسیار بیشتر از کووید۱۹ نیازمند پاسپورت نیست و از هر جای دنیا می‌تواند خود را به جای دیگر برساند. ورود به پیک چهارم بیماری کرونا با این مهمان ناخوانده، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


رفتار دوگانه مدیران صدا و سیما در ممنوع الکار کردن مجری یکی از برنامه های تلویزیونی با وجود سه بار عذرخواهی به دلیل بکار بردن کلمه "رقص" از یک سو و پخش اظهارات جنجالی یکی از کارشناسان برنامه شبکه چهار و توهین به رئیس جمهور بدون هیچ گونه عذرخواهی، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
شب گذشته لیورپول در سومین شکست خانگی خود 4-1 برابر منچسترسیتی تحقیر شد. به این صورت سیتیزن‌ها جدیدترین تعقیب کننده سرخ‌ها در صدر جدول شدند. موضوعی که سوژه کارتونی در سایت گل شد.

نیروی انتظامی از جریمه ٥٥ هزار و ٤٤٣ دستگاه خودرو طی طرح محدودیت تردد شبانه تنها در یک شب خبر داد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

داوید دخیا، دروازه بان منچستر یونایتد که با دریافت سه گل در دیدار با اورتون نمایش ضعیف خود در هفته‌های اخیر را کامل کرد، سوژه کارتونی از عمر مومانی در سایت گل شد.
به دنبال انتشار اخبار «واردات واکسن کرونا به کشور» پلیس فتا از دستگیری افرادی خبر داد که با سوء‌استفاده از این موقعیت اقدام به فروش واکسن‌های کرونای تقلبی می‌کردند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
رییس کل بانک‌مرکزی در خصوص رونمایی از پروژه استفاده از موبایل برای تراکنش های خرید در فروشگاه ها، از حذف تدریجی کارت خرید خبر داد...موضوعی که سوژه کارتون امروز مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.