کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

انتشار گزارش ها و تصاویری از خرید و فروش علنی رای در انتخابات شوراهای شهر و روستا، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی شد.
منبع: خبرآنلاین
مدیرعامل اتحادیه مرکزی مرغداران میهن گفته که قیمت تخم‌مرغ درب مرغداری از ۱۰هزار تومان، با افزایشی چشمگیر به قیمت مصوب ۱۴هزارتومانی خود رسید. موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
سخنگوی ستاد ملی کرونا در خبری عجیب گفت: فردی بوده که تا الان بیش از ۵۰ بار تخلف نقض قرنطینه را مرتکب شده است. جریمه هم شده، اما دوباره نقض قرنطینه و محدودیت داشته است. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.



رئیس‌کمیسیون اقتصاد نوآوری و تحول دیجیتال اتاق تهران از ورود ۱۲ میلیون ایرانی به بازار رمز ارزها خبر داد. موضوعی که سوژه کارتونی از در خبرآنلاین شد.
محمود احمدی نژاد با حضور در در وزارت کشور و ثبت نام برای انتخابات ریاست جمهوری، تهدید کرد که یا تایید صلاحیت می‌شود یا در غیر این صورت انتخابات را تحریم می‌کند. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
وزیر بهداشت گفته «تقریباً از دام ویروس انگلیسی گریختیم، ویروس هندی را هم که در برخی استان‌ها شاهد هستیم، زمین‌گیر کرده‌ایم. من از ویروس هندی به اندازه ویروس انگلیسی وحشت ندارم، اما از ویروس آفریقای‌جنوبی هراس دارم. معتقدم، مسافرت‌ها عامل بروز موج چهارم بوده است». این اظهارنظر سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

پس از اینکه محمود احمدی نژاد ادعا کرد که مسئولین کشور خودشان واکسن زده‌اند و نگران مردم نیستند، عبدالرضا داوری، مشاور سابق او در توئیتی افشا کرد: «محمود احمدی نژاد، دیماه ۱۳۹۹ در منزل حمید بقایی واکسن آمریکایی فایزر را تزریق کرد تا به پیشنهاد بقایی، از ویروس کرونا در تجمعات انتخاباتی مصونیت یابد». این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

انتشار تصویر یک پرستار در حال صحبت با موبایل هنگام تزریق واکسن کرونا، با واکنش گسترده کاربران شبکه های اجتماعی همراه شد. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از شد.
معاون آموزشی وزارت علوم گفته که تمام امتحانات پایان ترم دانشگاه‌ها همانند دو ترم گذشته مجازی برگزار می‌شود. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
باوجود روند کاهش قیمت دلار طی هفته اخیر، همچنان از کاهش قیمت اجناس و کالاها خبری نیست. این موضوع که با انتقادات گسترده کاربران فضای مجازی همراه شده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
محمدرضا میرشاه ولد

گورخر افریقایی چرا تلف شد؟!

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامی خود به انتشار تصاویر دردناکی از کتک زدن گورخر آفریقایی در مسیر انتقال به باغ وحش صفادشت در حالی که پایش شکسته و توان راه رفتن ندارد، واکنش نشان داد.
عزیزی خادم، رئیس فدراسیون فوتبال گفته برای سه تیم ایرانی صعودکننده از دیپلماسی استفاده کردیم! اظهار نظری که سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه‌ولد در روزنامه امروز خبرورزشی شده است.

جدیدترین بررسی‌ها نشان داده با وجود وافزایس آمار ابتلا و مرگ و همچنین جولان ویروس جهش‌یافته انگلیسی و هندی در کشور، حدود ۳۸درصد مردم کشور همچنان از ماسک استفاده نمی‌کنند! موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
در شرایطی که استان‌های مختلف کشور با وضعیت وخیم کرونایی دست به گریبان هستند، معاون کنترل آفات سازمان حفظ نباتات کشور از حمله ملخ‌ها به ۸ استان گیلان، زنجان، قزوین، کردستان، تهران، اردبیل، آذربایجان غربی و گلستان خبر داد. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


انتشار اخبار و گزارش هایی از یک کلاهبرداری جدید با موضوع فروش خودروهای کارکرده به جای خودروهای صفر کیلومتر به خریداران، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
محمدرضا میرشاه ولد

صف آب هم در راه است!

با شروع فصل گرما و عطش سدها در پی کاهش بارندگی ها در ایران، زمزمه بحران آب و کمبود منابع آبی به گوش می‌رسد. محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در شهرآرا به این موضوع پرداخت.
قیمت جوجه یک روزه، از قیمت مصوب ۴ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار سیاه به بیش از ۷ هزار تومان رسیده است. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

در خبرها آمده که در جریان نوسانات بازار، ۴۶ میلیون ایرانی ۴۰ درصد سرمایه خود را در بورس از دست داده‌اند... موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
شیوع کرونای هندی و کشف آن در انگلیس با افزایش موج نگرانی در مردم این کشور و سایر کشورهای جهان همراه شد. فیروزه مظفری با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
این روزها بازار سیاه خودروهای کلاسیک حسابی داغ شده است، تا جایی که برخی گزارش‌ها از قیمت گذاری ۲۰ میلیارد تومانی برای یک پیکان کلاسیک خبر داده‌اند. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
کسب یک جام در این فصل از فوتبال برای بارسلونا، رویاهای لیونل مسی را برای کسب جام های بیشتر پررنگ کرد. موضوعی که سوژه کارتونی از حمید سحری در صفحه اینستاگرامش شد.