کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.


انتشار اخبار و گزارش هایی از یک کلاهبرداری جدید با موضوع فروش خودروهای کارکرده به جای خودروهای صفر کیلومتر به خریداران، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
محمدرضا میرشاه ولد

صف آب هم در راه است!

با شروع فصل گرما و عطش سدها در پی کاهش بارندگی ها در ایران، زمزمه بحران آب و کمبود منابع آبی به گوش می‌رسد. محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در شهرآرا به این موضوع پرداخت.
قیمت جوجه یک روزه، از قیمت مصوب ۴ هزار و ۲۰۰ تومان در بازار سیاه به بیش از ۷ هزار تومان رسیده است. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

در خبرها آمده که در جریان نوسانات بازار، ۴۶ میلیون ایرانی ۴۰ درصد سرمایه خود را در بورس از دست داده‌اند... موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
شیوع کرونای هندی و کشف آن در انگلیس با افزایش موج نگرانی در مردم این کشور و سایر کشورهای جهان همراه شد. فیروزه مظفری با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
این روزها بازار سیاه خودروهای کلاسیک حسابی داغ شده است، تا جایی که برخی گزارش‌ها از قیمت گذاری ۲۰ میلیارد تومانی برای یک پیکان کلاسیک خبر داده‌اند. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
کسب یک جام در این فصل از فوتبال برای بارسلونا، رویاهای لیونل مسی را برای کسب جام های بیشتر پررنگ کرد. موضوعی که سوژه کارتونی از حمید سحری در صفحه اینستاگرامش شد.
عدم ترخیص ۹۰ تن مرغ وارداتی به کشور در گمرک که منجر به افزایش قیمت و تشکیل صف‌های طولانی برای تهیه مرغ می‌شود، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

گزارش‌ها حاکی است برخی رستوران‌ها در ایام تعطیلات کرونایی در شهر های قرمز، همچنان به صورت مخفیانه پذیرای مراجعه کنندگان هستند. موضوعی که سوژه کارتونی از پروانه ایزدخواست در صفحه اینستاگرامش شد.

حریرچی، معاون وزیر بهداشت گفته: "ناقضان قرنطینه مانند تروریست انتحاری هستند". اظهارنظری که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.




فراکسیون فوتبال مجلس گفته به هر کدام از سرخابی‌ها ۱۰۰ میلیارد می‌دهیم تا بدهی‌هایشان را بدهند؛ وعده‌ای که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در روزنامه خبرورزشی شده است.

اختلاف قیمت ارز در صرافی ملی و بازار آزاد باعث ایجاد صف در مقابل صرافی‌ها برای خرید ارز شده، آن هم در روزهایی که شیوع کرونا بیشتر از همیشه است و ویروس انگلیسی در کل کشور جولان می‌دهد. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
مدیران شهرداری آبادان برای دریافت واکسن ضد کرونا، نام خود را در فهرست پاکبانان قرار دادند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
انتشار تصاویری از بهبود حسام نواب‌صفوی از بیماری کرونا و گرفتن جشن ترخیص برای او در بیمارستان که با واکنش های متفاوتی از سوی کاربران فضای مجازی همراه بود، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.




ابراهیم تونکای

شهر افتاد دست کرونا!

ابراهیم تونکای کارتونیست ترکیه‌ی با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرامش به و خامت شیوع بیماری کرونا در دنیا که زندگی مردم را با محدودیت‌های گسترده‌ای همراه کرده، پرداخت.
محمود احمدی نژاد که خود را برای رقابت در انتخابات ریاست جمهوری آماده می‌کند در اظهاراتی گفته: «به وقت انتخابات مطالبی دارم که درباره وضعیت موجود کشور عرض خواهم کرد و از کسی هم نمی‌ترسم!» "بگم بگم" جدید او، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
شدت گرفتن شیوع بیماری کرونا در کشور و لزوم واکسیناسیون سراسری مردم برای مهار این ویروس، سوژه کارتونی از محمد رضا میر شاه ولد در شهرآرا شد.
فرهاد رحیم قراملکی

کرونا را اینجوری نابود کنید!

صفحه طنز و کارتون شهرونگ با انتشار کارتونی از فرهاد رحیم قراملکی به رعایت پروتکل ها و دستورالعمل های بهداشتی برای مهار بیماری کرونا در جامعه پرداخت.
بزرگمهر حسین پور با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به موضوع واردات واکسن ضد کرونا به کشور و نیاز کادر درمان، سالمندان، بیماران خاص و سایر گروه های مردمی به این واکسن حیاتی پرداخت.
انتشار اخباری درباره سفر ثروتمندان ایران به خارج از کشور برای زدن واکسن ضد کرونا، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

معاون درمان ستاد کرونای تهران گفته که موضوع درگیری خانوادگی با کرونا، بعد از سفرها و دیدوبازدیدهای نوروزی به‎شدت اوج گرفته است و تعداد بستری‌های روزانه در تهران به ۶۰۰ نفر در روز و تعداد مراجعان سرپایی تا ۴۵۰۰ نفر رسیده است. این موضوع سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.