کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

حواشی عجیب توهین زشت مهمان یک برنامه زنده در تلویزیون که با تکذیب‌ و تاسف نهادهای فرهنگی و پژوهشی راجع به سمت‌ها و اظهاراتش مهمان همراه بود، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

بعد از حواشی بسیار انتخابات ۲۰۲۰ در ایالات متحده، آغاز دوران ریاست‌جمهوری جو بایدن ۷۸ ساله در آمریکا سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در صفحه اینستاگرامش شد.


تبلیغات عجیب و گل درشت شبکه ۳ هنگام پخش مسابقات لیگ برتر فوتبال که با واکنش مخاطبان و کاربران فضای مجازی روبه رو شد، سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه و در خبر ورزشی شده است.




استفاده افراطی از تلفن‌های هوشمند و حضور در شبکه‌های اجتماعی سوژه کارتونی از علی رادمند در صفحه اینستاگرامش شد.

پس از مصاحبه‌های تند کادر فنی پرسپولیس، علی رغبتی عضو و مهدی رسول پناه رئیس هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس از سمت خود استعفا کردند. موضوعی که سوژه کارتونی از محمدرضا میرشاه ولد در خبر ورزشی شد.
کاهش شدید قیمت دلار و دیگر ارزها در روزهای اخیر و شوک بزرگ به معامله گران بازار ارز، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


گفته می‌شود محمود فکری دیگر دیاباته و میلیچ، بهترین خارجی‌های چند سال اخیر استقلال را نمی‌خواهد! ادعایی که سوژه کارتون امروز محمدرضا میرشاه‌ولد در خبرورزشی شده است.





اننشار اخباری مبنی بر فعالیت ماینرهای چینی و افزایش فشار بر نیروگاه‌های برق که منجر به رخ دادن قطعی گاه و بی‌گاه برق در سراسر کشور شده، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
گمانه‌زنی‌ها درباره به آشوب کشیدن مراسم تحلیف جو بایدن توسط ترامپ و هوادارانش در کنار تدابیر شدید امنیتی برای این مراسم، سوژه کارتونی از اد هال در صفحه اینستاگرامش شد.
در بازرسی از یک کارخانه متروکه تولید نوشابه در قم ۱۵۰ دستگاه استخراج بیت کوین یا ارز دیجیتال کشف و جمع‌آوری شد... مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
خبر ورود سامانه بارشی به کشور و احتمال کاهش آلودگی و تغییر پایداری هوای کلانشهرهای کشور چون تهران، سوژه انتشار کارتونی از علی رادمند در صفحه اینستاگرامش شد.
گمانه‌زنی‌ها درباره جدایی لیونل مسی از بارسلونا، در حالی که منچستر سیتی یکی از مشتریان اصلی این ستاره آرژانتینی است، سوژه کارتونی در صفحه اینساید آرت شد.
دبیر شورای عالی فضای مجازی از فعالیت ۴۰۰ هزار قمارباز آنلاین در کشور خبر داد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.




درپی شورش اخیر واشنگتن که با پیام‌های تحریک آمیز ترامپ روی داد، توئیتر و فیس بوک حساب کاربری دونالد ترامپ را مسدود کردند، موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.




وضعیت روزهای آینده تهران را ببینید!
مشکلات هوای شهرهای صنعتی و بزرگ، تشدید آلودگی هوا در شهر تهران و احتمال ادامه این روند خطرناک طی روزهای پیش رو، سوژه کارتونی از علیرضا پاکدل در صفحه اینستاگرامش شد.




او برای تولدش پای چپ لیونل مسی را می‎خواهد!
ادن هازارد ستاره رئال مادرید در مصاحبه‌ای گفته که برای کادوی تولد "پای چپ مسی" را می‌خواهد... موضوعی که سوژه کارتونی از حمید سحری در صفحه اینساید آرت شد.



دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر گفته: ۹۰ درصد دانش آموزان بعد از ترک تحصیل به اعتیاد روی می آورند! موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.




پس از اینکه ویروس کرونای چینی در سال ۲۰۲۰ قربانیان بسیاری در سراسر جهان گرفت، نوع جدید کرونای انگلیسی در سال ۲۰۲۱ در حال شیوع و گسترش در جهان است. موضوعی که سوژه کارتونی از اسامه حجاج در سایت کگل شد.
درحالیکه کارشناسان هشدار داده‌اند واکسیناسیون مصونیت فوری ایجاد نمی‌کند، مطرح شدن انجام واکسیناسیون به برخی از مردم احساس امنیت کاذب داده و تصور می‌کنند که دیگر نیازی به ماسک ندارند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
معاون امور بازرگانی سازمان صمت کرمان گفته که در صورت تامین ۱۰۰ درصد نهادهای دامی قیمت مرغ از ۲۰ هزار و ۴۰۰ تومان ارزان‌تر نخواهد شد و دیگر قیمت مرغ به قیمت ۱۲ هزار تومان بر نخواهد گشت...این اظهارنظر سوژه کارتون مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.