کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

جواد زرینچه، ساعتی پس از انتصاب به عنوان سرپرست جدید تیم فوتبال استقلال به دلیل آنچه نامناسب بودن فضای کار عنوان کرده بود، از این سمت استعفا کرد. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
عبور قیمت هویج از قیمت موز در برخی مناطق، آن را در دسته میوه‌های لوکس قرار داد. فیروزه مظفری با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

در محصولات گروه خودروسازی سایپا پراید به محدوده عجیب ۱۵۰ میلیون تومان رسیده و گویا ترمز قیمت‌ش بریده است...افزایش افسارگسیخته قیمت خودرو در بازار تعطیل کشور سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
فیروزه مظفری

سبد خرید مردم آب رفت!

بر اساس اعلام دبیر اتحادیه بنکداران مواد غذایی، امسال شکر ۹۰درصد، روغن ۳۵درصد و برنج ۳۰درصد گران شدند. موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.
نازنین جمشیدی با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به افزایش مرگ و میر هموطنانمان به واسطه شیوع بیماری کرونا و همچنین زبانه کشیدن آتش جنگ در کشور افغانستان توسط طالبان پرداخت.
جمعه ٢٢ مرداد عجیب‌ترین روز بهشت زهرای تهران بود و رکورد متوفیان پایتخت شکسته شد. فوتی‌های کرونا جمعه ٢١٦ نفر بود و در مجموع با تعداد کل فوتی‌ها، آمار متوفیان ٣٩٠ نفر ثبت شد که در طول ۵۱ سال فعالیت بهشت زهرا بی‌سابقه بوده است. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
روند افزایشی قیمت میوه‌ها و سبزی‌های توصیه شده برای کرونا از جمله هویج، بار دیگر با اوج گیری کرونا رو به افزایش گذاشت. طوری که با کمیاب شدن هویج، قیمت آن در میادین عمده فروشی میوه و تره‌بار به کیلویی ۲۰ هزار تومان می‌رسد. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
هنوز زمان زیادی از قهرمانی اینتر بعد از یک دهه در لیگ ایتالیا سپری نشده که این تیم چوب حراج به ترکیب برنده خود زده است. موضوعی که سوژه کارتونی در زیزو کارتونز شد.

علیرضا رییسی، سخنگوی ستاد مقابله با کرونا گفته با این‌که بیمارستان‌های مشهد شلوغ است، اما ۷۰ درصد هتل‌ها نیز پر است. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
معاون اجتماعی پلیس فتای ناجا گفته در اجرای طرح جهانی پانجیا ۱۴بیشترین داروهایی که کشف کردیم، داروهای زیرمجموعه کروناویروس بودند که در بهترین حالت آب مقطر را به عنوان دارو یا واکسن کرونا برای مردم ارسال می‌کردند. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
افزایش روند ابتلا به بیماری کرونا در کشور و کمبود دارو های مقابله با این بیماری سوژه کارتونی در صفحه طنز و کارتون خط خطی در اینستاگرام شد.

نایب رئیس کانون انجمن صنفی مرغداران گوشتی کشور گفته قیمت مرغ برای مصرف کننده نباید بیشتر از ۲۶ تا ۲۷ هزار تومان باشد و فروش مرغ با قیمت های ۴۰ هزارتومان و یا چند نرخی شدن آن در بازار سودجویی است و دستگاه های نظارتی باید به آن ورود کنند. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.





پس از اعلام جدایی مسی از بارسلونا، از باشگاه پاری‌سن‌ژرمن نیز به عنوان یکی از مقاصد احتمالی بعدی این فوق ستاره دنیای فوتبال نام برده می‌شود. این موضوع سوژه انتشار کارتونی در سایت گل شد.


مهدی عزیزی

دوباره رکورد زدیم!

با وجود اعمال محدودیت‌ های کرونایی، میزان مصرف بنزین، در تیرماه امسال از ۱۰۷ میلیون لیتر مصرف روزانه‌ فراتر رفت و رکورد مصرف بنزین در کشور شکست. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

مهدی عزیزی

قطار پرواز کرد!

سازمان حمایت از مصرف کننده و تولید کننده از موافقت خود با افزایش ۴۰ درصدی قیمت بلیت قطار خبر داد. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
حریرچی گفته قدرت سرایت سویه دلتا بیشتر از انواع دیگرست و هر مبتلا به واریانت دلتا میتواند ۵ الی ۹ نفر را درگیر کند. تنها راه مقابله با انواع واریانت‌ها، واکسیناسیون سریع و رعایت دستوالعمل‌های بهداشتی است. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
نظرسنجی مجمع جهانی اقتصاد از تمایل دو سوم کارمندان برای ادامه دورکاری پس از پایان همه‌گیری کووید۱۹ حکایت دارد. طبق این نظرسنجی مردم هند مشتاق‌ترین افراد برای ادامه دورکاری هستند. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
قرمز شدن وضعیت شهرهای مختلف کشور و روند صعودی گسترش این بیماری، سوژه کارتونی در صفحه طنز و کارتون نیشخط در اینستاگرام شد.
برگزاری المپیک توکیو تحت تاثیر پاندمی کرونا که با برگزاری رقابت ها با رعایت پروتکل‌های بهداشتی و بدون حضور تماشاگران همراه شده، سوژه کارتونی از مایکل ریگان در سایت کگل شد
همزمان با اعلام محدودیت های تردد به شمال در تعطیلات شش روزه استان‌های تهران و البرز، انتشار اخباری درباره کرایه خودرو با پلاک بومی جهت شمال گردی، آن هم با قیمت روزانه ۴ میلیون تومان، سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
دبیر تولیدکنندگان و واردکنندگان آب معدنی گفته آب معدنی‌های لاکچری غیرقانونی وارد کشور شده و بیشتر در سوپر مارکت‌های نوار شمالی کشور دیده می‌شوند و فروش آنان عمومیت ندارد قیمت آنها در حدود ۶۰ تا ۸۰ هزار تومان است. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
محمدرضا میرشاه ولد

نسخه جدید لب کارون!

محمدرضا میرشاه ولد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به وقوع خشکسالی در خوزستان و خشک شدن رود کارون پرداخت.