کاریکاتور روز

عکس ها و فیلم ها و صداهای ماندگار و مستند ایران و جهان را در رسانه پرسون ببینید.

شهاب جعفرنژاد با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به واردات حجم بالایی از واکسن ضد کرونا به کشور و افزایش سرعت واکسیناسیون سراسری واکنش نشان داد.
معاون اسبق معاونت امور زنان و خانواده ریاست‌جمهوری گفته بعضی از خانواده‌ها برای کسب پول و دریافت حقوق بازنشستگی مادر یا پدر، به صورت صوری طلاق انجام می‌دهند و دوباره به زندگی بازمی‌گردند و متاسفانه مادران در مدارس نیز این موضوع را به یکدیگر پیشنهاد می‌دهند. موضوعی که سوژه کارتونی فیروزه مظفری در خبرآنلاین شد.

قائم مقام سفیر کره جنوبی در تهران گفته اینکه نمی‌توانیم ۷ میلیارد دلار ایران را بدهیم، غم انگیز است! موضوعی که سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

انتشار شایعاتی درباره ممنوعیت تحویل کارنامه دانش‌آموزان به مادران که با حواشی بسیاری در فضای مجازی همراه شده، سوژه کارتونی از شیدا سردشتی در صفحه اینستاگرامش شد.

قیمت سوسیس و کالباس با افزایشی عجیب، از گوشت فراتر رفت به طوریکه ژامبون به کیلویی ۲۷۰هزار تومان رسید. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


در یک دوره ۳۱ ساله از میانه دهه ۶۰ تا سال‌های اخیر در ۳ شهر ساری، قائمشهر و رامسر از استان مازندران به‌صورت میانگین سهم کاربری کشاورزی در تغییر کاربری به مسکونی بیش از باقی اراضی و به‌صورت میانگین درحدود ۳۰ درصد بوده است. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.

در خبرها آمده که طالبان در افغانستان همه مردم را تا اطلاع بعدی، ممنوع الخروج کرده است.... موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


سایت کگل با انتشار کارتونی از جان کل همزمان با بیستمین سالگرد فاجعه یازدهم سپتامبر، یاد قربانیان این حادثه تروریستی را گرامی داشت.

پرداخت وام یک میلیارد تومانی تسهیلات خرید مسکن از محل حساب پس انداز مسکن جوانان ۱۵ سال بعد قابل پرداخت خواهد بود. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
پروانه ایزدخواست

ببینید تورم با مردم چه کرده!

پروانه ایزدخواست با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به افزایش افسار گسیخته تورم در کشور که بسیاری از مردم را در تامین معاش خود با سختی های بسیاری روبرو کرده، پرداخت.





فرمانده انتظامی تهران بزرگ گفته پارکبان ها غیرقانونی هستند و هموطنان برای شکایت می توانند به مراکز انتظامی و کلانتری ها مراجعه کنند. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.


در خبرها آمده نگرانی خانواده‌ها از وضعیت کرونایی کشور باعث شد که سال گذشته بیش از ۱۰۰ هزار کلاس اولی در مدرسه ثبت نام نکنند. مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.

انتشار تصاویر و شایعاتی مبنی بر فروش قبرهای میلیاردی در منطقه تجریش تهران، سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد. گفتنی است تولیت آستان امامزاده صالح این خبر را تکذیب کرد.




تصرف افغانستان توسط طالبان و آغاز دوره های افراط گرایی در این کشور که با اعتراضات گسترده فعالان حقوق زنان همراه شده، سوژه کارتونی از عبدالمجید غیبی در خط خطی شد.
عضو شورای اسلامی شهر تبریز اعلام کرد که در شهرداری تبریز کارمندانی با حقوق هایی در حد سه میلیون تومان با مشکل زندگی می کنند، اما فقط چند معاون و مشاور در شهرداری دویست و پنجاه میلیون تومان حقوق دریافت می‌کنند. این موضوع سوژه انتشار کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
شیدا سردشتی با انتشار کارتونی در صفحه اینستاگرام خود به انتشار برخی شایعه ها درباره عوارض واکسن کرونا و منصرف شدن بسیاری از مردم برای تزریق این واکسن که نتیجه ای جز افزایش مرگ و ابتلا را در پی نداشته، پرداخت.
اظهارات یکی از اعضای شورای شهر تهران که کارتن‌خوابی را نوعی سبک زندگی عنوان کرده بود، سوژه کارتونی از عبدالمجید غیبی در صفحه طنز و کارتون خط خطی در اینستاگرام شد.




پرستار فروشنده واکسن های تقلبی که در یکی از بیمارستان‌های پایتخت کار می‌کرد توسط پلیس دستگیر شد... مهدی عزیزی با انتشار کارتونی در خبرآنلاین به این موضوع پرداخت.
یک دونات فروشی در اصفهان به دلیل تبلیغ دونات با روکش طلا پلمب شد. موضوعی که سوژه کارتونی از مهدی عزیزی در خبرآنلاین شد.
طنز و کارتون خط خطی

ببینید درون طالبان چه خبره!

صفحه طنز و کارتون خط خطی در اینستاگرام با انتشار کارتونی از عبدالمجید غیبی به ادامه رفتار وحشیانه و تبعیض آمیز طالبان در افغانستان واکنش نشان داد.
پروانه ایزدخواست

عاقبت فرار از واکسن!

انتشار برخی مطالب غیر مستند که باعث ایجاد تردید در نگاه افراد برای تزریق واکسن کرونا شده، سوژه انتشار کارتونی از پروانه ایزدخواست در صفحه اینستاگرامش شد.