اخبار منتخب استان‌ها

معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر فارس خبر داد؛

افتتاح ۲۰ پروژه مهم تامین آب پایدار در مناطق عشایری استان فارس در هفته دولت

معاون توسعه و امور زیربنایی اداره کل امور عشایر فارس گفت : به مناسبت هفته دولت 20 پروژه مهم تامین آب پایدار در مناطق عشایری استان از محل اعتبارات صندوق توسعه بر اساس بند ه تبصره 4 افتتاح خواهد شد
یزدان پناه مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمانشاه تاکید کرد: قبل از بازگشایی مدارس در ۱۵ شهریور کلیه مدارس استان یکبار به طور کامل ضدعفونی خواهند شد و پس از آن نیز با هر بار حضور دانش آموزان مراحل ضدعفونی طی خواهند شد.
رئیس دانشگاه علوم پزشکی کرمانشاه گفت:  انتظار ما از مردم این است که با رعایت پروتکل های بهداشتی به مدافعان سلامت خود کمک کنند و بدانند بهترین هدیه برای مدافعان سلامت، رعایت پروتکل های بهداشتی و استفاده از ماسک است.
آمار تعداد مبتلایان کرونا در 24 شاعت گذشته در استان کرمانشاه؛

موج سواری کرونا جان 2 نفر دیگر را  گرفت/ تاکنون 514 نفر جان باختند

مهدی محمدی رییس کمیته اطلاع رسانی ستاد مدیریت کرونای دانشگاه علوم پزشکی استان کرمانشاه گفت: در حال حاضر جمع موارد فوت از ابتدای اپیدمی تا کنون 514 نفر می باشد.

مدیر جهاد کشاورزی قیروکارزین خبر داد:

توقف ماشین های خاکبرداری در قیروکارزین

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان قیروکارزین گفت: به دنبال اعلام ممنوعیت هر گونه خاکبرداری و انتقال آن بدون مجوز لازم از جهاد کشاورزی، چهار دستگاه لودر متخلف در این شهرستان شناسایی و توقیف شد.
مدیر سازمان تعاون روستایی استان فارس گفت : پروژه های عمرانی و زیر بنایی قابل افتتاح شبکه تعاون روستایی استان فارس بمناسبت هفته دولت تدبیر و امید در سال جهش تولید به بهره برداری میرسد.
مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان مطرح کرد:

اشتغالزایی 8500 نفر در صنایع تبدیلی استان

مدیر صنایع تبدیلی و غذایی سازمان جهاد کشاورزی استان همدان با بیان اشتغالزایی 8 هزار و 500 نفر در صنایع تبدیلی استان همدان گفت: در حال حاضر واحدهایی در صنایع تبدیلی موفق هستند که بحث بازاریابی و برندینگ را فعال و بر روی کیفیت کار کند.
همزمان با هفته دولت افتتاح پروژه مجتمع تامین آب شرب عشایر دلی رینگک شهرستان رستم با اعتباری بالغ بر 17310 میلیون ریال از محل اعتبارات ملی و استانی برای بهره برداری 200 خانوار عشایری برگزار شد.
مدیر کل امور عشایر در آئین افتتاح 9 پروژه عمرانی در مناطق عشایری شهرستان شیراز گفت: در دولت تدبیر و امید ظرفیت های قانونی خوبی در جهت ارتقای وضعیت معیشت جامعه مولد عشایری با همکاری مجلس صورت گرفته که برخورداری عشایر از اعتبارات ارزش افزوده نمونه ای از این ظرفیت ها است.
سرپرست جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان گفت: برنامه روز مزرعه با هماهنگی اداره آموزش و ترویج جهاد کشاورزی شهرستان ارسنجان در راستای برنامه های آموزشی و ترویجی با هدف انتقال یافته های تحقیقاتی به کشاورزان و بهره برداران و آشنایی کشاورزان با مزایای کشت گوجه داربستی در فضای باز و ترویج کشت رقم جانا گوجه فرنگی برگزار شد.
فرماندار قصرشیرین اظهار داشت: صادرات کالا از مرز رسمی پرویزخان قصرشیرین به مناطق کردنشین عراق به ویژه شهرهای کلار، سلیمانیه و همچنین خانقین و کرکوک در بخش مرکزی این کشور انجام می شود.
مدیر کل راه و شهرسازی استان کرمانشاه گفت: همزمان با آغاز هفته دولت از تقاطع غیرهمسطح مجموعه تاریخی بیستون در راستای ایمن سازی و رفاه حال گردشگران و ساکنان منطقه به بهره برداری رسید.