فرمانده ناحیه بسیج سپاه بقیه‌الله (عج) شیراز

اختتامیه جشنواره مالک اشتر

فرمانده ناحیه بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز گفت: در راستای تلاش و مجاهدت‌های بسیجیان خواهر و برادر به ویژه فرماندهان نواحی بسیج، جشنواره مالک اشتر با معرفی نفرات برتر پایان یافت.
تصویر اختتامیه جشنواره مالک اشتر

به گزارش سایت خبری پرسون از فارس، فرمانده ناحیه بسیج سپاه بقیه‌الله(عج) شیراز گفت: آیین جشنواره مالک اشتر ناحیه مقاومت بسیج سپاه بقیه الله (عج) شیراز با ورود تابوت یکی از شهدای گمنام دوران دفاع در مجتمع فرهنگی مذهبی شلمچه به کار خود پایان داد.
سرهنگ مجید علی‌پور پیش از ظهر امروز در حاشیه اختتامیه جشنواره مالک اشتر اظهار داشت: این جشنواره با هدف شناسایی بهترین‌ها در قالب اشراف فرماندهی و نظارتی در بازگویی نفرات برتر جشنواره که در سال گذشته برگزار شده بود امروز مورد تقدیر قرار گرفتند .
وی خاطر نشان کرد: سپاه ناحیه بقیه الله(عج) شیراز در میان 10 رده به عنوان برترین برگزیده و نیز از گردان کوثر که در سطح کشور موفق شده بود در این جشنواره مورد تقدیر قرار گرفت.
فرمانده بسیج ناحیه بقیه‌الله(عج) شیراز تصریح کرد: از 24 فرمانده پایگاه که در سرفصل‌ها جزء نواحی برتر بودند با اهداء لوح مورد تقدیر قرار گرفتند.
سرهنگ علی‌پور بیان داشت: ناحیه بقیه‌الله در مأموریت‌ها و شرکت در کمک‌های مؤمنانه و فعالیت‌های جهادی در میان دیگر نواحی پرجمدار بوده است.
مسئول بازرسی و تعالی فرماندهی سپاه فجر در اختتامیه جشنواره در مورد نقشه و دسیسه‌های دشمنان علیه نظام اسلامی در بر هم زدن نظم و امنیت کشور، اظهار داشت: فتنه‌های اخیر ماهیت، فرهنگی، مذهبی، سیاسی در قالب جنگ نرم و خدشه‌دار کردن باورهای اعتقادی و دینی جوانان بوده که با درایت و بصیرت انقلابی مردم همیشه در صحنه همچون دسیسه‌های گذشته خنثی گردیده است.
سرهنگ کریم زاهدیان نژاد خاطر نشان کرد: استفاده از ضریب بالا در جنگ شناختی، کشته سازی، تخریب اماکن عمومی، دولتی، ایجاد شبهه در بیش از 239 توئیت در فضای مجازی و سایبری از دیگر هجمه‌های دشمن علیه نظام اسلامی است.
وی در مورد سنین فریب خوردگان بازداشتی‌ اغتشاشات اخیر کشور تصریح کرد: بیش از 17 درصد زیر 18 سال، 86 درصد زیر 35 سال و 78 درصد بازداشتی‌ها دیپلم و زیر دیپلم به علت ناآگاهی، جوانی و استفاده از ظرفیت‌های دشمنان بوده است.





443357