اخبار منتخب استان‌ها

رئیس کمیسیون آب و مناطق کم‌برخوردار شورای‌شهر‌ اصفهان با اشاره به ضرورت نگاه ملی به مسئله زاینده‌‌رود و بحران آب اصفهان اظهار کرد: به دلیل فرونشست زمین و مشکلات ناشی از خشکسالی و عدم جریان زاینده‌رود، پل‌های تاریخی اصفهان در حال ریزش هستند.
رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابهر مطرح داد:

احیای موقوفات؛ حلال بسیاری از مشکلات

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه ابهر با بیان اینکه احیای موقوفات گره‌گشای بسیار از مشکلات است گفت: اگر در احیای موقوفات اهتمام جدی وجود داشته باشد، شاهد گره‌گشایی بسیاری از مشکلات خواهیم بود.
به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید؛

۱۷۰ اکیپ با خانواده شهدای زنجان دیدار خواهند کرد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان زنجان از دیدار۱۷۰ اکیپ با خانواده‌های شهدای استان زنجان به مناسبت برگزاری کنگره ۳۵۳۵ شهید استان خبر داد.
مدیر سلامت و محیط کار دانشگاه علوم پزشکی اردبیل گفت: اگر کوچکترین قصور و سهل‌انگاری در رعایت پروتکل‌های بهداشتی انجام شود، وضعیت شکننده اردبیل دوباره به حالت سابق باز می‌گردد.
صنایع دستی هر استان و کشوری به عنوان یک هنر همواره مورد توجه بوده و این صنایع در تولید و ایجاد اشتغالزایی نقش مهمی در توسعه دارند.
استاندار زنجان با بیان اینکه بازگشایی دانشگاه‌ها مشروط به وجود شرایط لازم است گفت: دانشگاه‌های استان زنجان طبق برنامه‌ریزی و دستورالعمل های ابلاغی، در صورت مهیا بودن شرایط بازگشایی خواهند شد.
در شورای گفت‌وگوی دولت و بخش خصوصی بررسی شد؛

سرمایه گذاری، رویای دست نیافتنی جوانان خلاق

رئیس خانه صنعت، معدن و تجارت استان یزد گفت: سرمایه‌گذاری در این بخش به خصوص برای جوانان تحصیل کرده و خلاق که سرمایه زیادی برای شروع ندارند بسیار دشوار و در مواردی دست نیافتنی شده است