اخبار منتخب استان‌ها

بر اساس آیین‌نامه‌هایی که برای آموزش در سال جدید تحصیلی به تصویب رسیده است، مدارس مناطق روستایی و عشایری با شرایط خاصی امکان بازگشایی دارند، چرا که از طرفی در این مناطق به واسطه برخی از محرومیت‌ها بعضی از دانش آموزان از گوشی همراه بی بهره هستند و از طرفی دسترسی به اینترنت در روستاها با مشکلاتی رو به رو است.

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل:

۹۰۰ چاه غیرمجاز مسدود شد

مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای استان اردبیل از انسداد 900 چاه غیرمجاز خبر داد و گفت: برای پایداری منابع آب زیرزمینی استان تاکنون حدود ۹۰۰ چاه غیرمجاز پر و مسلوب المنفعه شده است.
بر اساس جدیدترین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت؛

۱۷ شهر اصفهان در وضعیت نارنجی کرونا قرار گرفت

۱۷ شهرستان استان اصفهان بر اساس جدیدترین رنگبندی اعلام شده از سوی وزارت بهداشت در وضعیت نارنجی کرونا ثبت شده است.
مدیر کل مدیریت بحران استانداری گیلان:

سیل ۲۰ میلیارد تومان به گیلان خسارت زد

مدیرکل مدیریت بحران استانداری گیلان از خسارت حدود ۲۰ میلیارد تومانی سیلاب به استان به ویژه آستارا، خبر داد.
رییس شبکه بهداشت و درمان سلسله گفت: ۴۵ هزار و ۵۳۶ دُز واکسن کرونا تاکنون برای گروه‌های هدف واجد شرایط در این شهرستان تزریق شده است و مشکلی در خصوص تامین واکسن مورد نیاز وجود ندارد.
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان خبر داد:

پانزدهمین جشنواره تئاتر خیابانی مریوان به آبان ماه موکول شد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کردستان از موکول شدن تاریخ برگزاری پانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر خیابانی مریوان به دلیل تداوم وضعیت قرمز استان کردستان در پی شیوع ویروس کرونا به اول آبان ماه خبر داد.
وزیر کشور ایجاد شبکه ای از  جوانان پرتوان، پرانرژی و خلاق را حائز  اهمیت دانست و گفت: جوانان در اداره امور نقش ویژه ای دارند و باید استاندار با تکیه به این جوانان بستر سازی و کادرسازی کند و تحقق کارهای نشدنی را دنبال کند
رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی خبر داد:

خرید سیب صنعتی توسط آستان قدس رضوی

رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان غربی از خریداری سیب صنعتی بر اساس توافق انجام شده با شرکت های آستان قدس رضوی، خبر داد.