اخبار منتخب استان‌ها

استاندار خراسان رضوی اعلام کرد که ظرفیت های ملی زیارت هم در کنار استان خراسان رضوی قرار گیرد وی در ادامه گفت:همانطور که تمام ظرفیت های استانی برای خدمت رسانی به زائران بکارگرفته می شود بنابراین شایسته است تا ظرفیت های ملی هم در بخش های مختلف کنار این استان قرار بگیرد.
رئیس هیئت امناء مجتمع مذهبی فرهنگی ابوالفضل العباس (ع) قشقائی های شیراز:

توزیع 5 هزار پرس غذای نذری بین نیازمندان

رئیس هیئت امناء مجتمع فرهنگی دینی حضرت ابوالفضل العباس (ع) قشائی‌های شیراز گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر ف هزار پرس غذای گرم بین نیازمندان و هیئت‌های مذهبی شیراز توزیع شده است.
پاسخ فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین به یک سوال:

امروز مهم ترین ماموریت سپاه چیست؟

فرمانده سپاه صاحب‌الامر(عج) استان قزوین در مصاحبه اختصاصی با خبرنگار پرسون، ماموریت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و بخشی از خدمات آن در سال جاری و گذشته و همچنین علل هجمه رسانه‌ای دشمن علیه این نهاد انقلابی را تشریح کرد.
مدیرجهاد کشاورزی شیراز اعلام کرد:

خسارت 11هزار میلیارد ریالی به کشاورزان

مدیر جهاد کشاورزی شهرستان شیراز گفت: خسارت ناشی ازکاهش دما در روزهای پایانی سال گذشته و اوایل فروردین ماه امسال در شهرستان  شیراز  به 11 هزار میلیارد ریال رسیده است.
صباغی در جمع خبرنگاران گفت: شهرداری با تورم نیروی انسانی مواجه است و جذب نیرو ندارد و بنا را بر این گذاشتیم که از این نیرو‌ها به عنوان جایگزین استفاده شود.
مدیر کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: در آستانه ی برگزاری مرحله ی نیمه نهایی جام حذفی میان دو تیم فوتبال آلومینیوم اراک و خلیج فارس بندر ماهشهر که این رویداد ورزشی برای اولین بار در تاریخ ورزش استان صورت می گیرد، آماده سازی و انجام تمهیدات لازم در استادیوم امام خمینی(ره)شهر اراک انجام شده است.
رئیس جبهه پیشرفت رفاه و عدالت خراسان رضوی:

سلامت و ایمنی مردم را فدای رانت انحصار خودروی داخلی نکنید

طبق آمار سازمان پزشکی قانونی کشور در تصادفات نوروز سال ۱۴۰۱ از ۲۵ اسفند تا ۱۵ فروردین، هزار و صد و یک نفر بر اثر تصادفات رانندگی فوت کردند که در مجموع رشد ۳۱ درصدی حوادث رانندگی در سال ۱۴۰۰ نسبت به گذشته را هم شاهد بودیم. حال باید دید سهم ایمنی خودرو که عمدتا داخلی می باشند در افزایش این تلفات انسانی چقدر بوده و چرا اشخاصی در خصوص مصوبه قانونی واردات خودرو هنوز مقاومت می کنند.
رئیس کل دادگستری خراسان رضوی با بیان اینکه پس از حادثه حرم رضوی و حمله به سه روحانی، مظنونانی احضار شدند اما متهم پرونده یک نفر است، گفت: ضارب ۳ روحانی با جاسازی ماهرانه سلاح را وارد حرم کرده بود
نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه شیراز گفت: شهرداری باید در اجرای زیرساختی فرهنگی، اجتماعی هنری به ویژه مطالبات مردمی با تمام توان به تعهدات خود عمل کند
در پی اعطای تسهیلات قرض‌الحسنه اشتغال زایی به موقع توسط حوزه و شعب استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، مدیران کل سازمان بهزیستی استان های مذکور با اهدای لوح تقدیر از عملکرد حوزه و شعب استان های آذربایجان شرقی و غربی موسسه اعتباری ملل تقدیر و تشکر به عمل آوردند.
مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی:

وزیر ورزش فردا به شازند سفر می کند

مدیر روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان استان مرکزی گفت: برنامه سفر سید حمید سجادی وزیر ورزش و جوانان به استان مشخص شد.

رییس پلیس راه هرمزگان از فوت ۷ نفر در پی تصادف هولناکی در جاده کهورستان به لار خبرداد.