اخبار منتخب استان‌ها

طبق نتایج بدست آمده از نظرسنجی اداره کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز، ۶۸ درصد شهروندان با طرح ساماندهی وانت‌بارهای میوه‌فروش سطح شهر اعلام رضایت کردند.
مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس خبرداد؛

٢٠ هزار ازدواج طی ٨ ماه در فارس ثبت شد

مدیرکل ثبت اسناد و املاک استان فارس گفت: بیش از ٢٠ هزار ازدواج طی هشت ماهه اول امسال در فارس ثبت شد.
فناوری تمام جنبه‌های زندگی انسان را بهبود بخشیده و استانداردهای زندگی را در سراسر جهان بالا برده است؛ از لوازم خانگی که به ما اجازه می‌دهد در مراقبت از خانه‌های‌مان کارآمدتر باشیم تا اینترنت که به ما امکان می‌دهد با آسایش از خانه‌مان به داده‌های جهان دسترسی داشته باشیم؛ در واقع فناوری طبیعت توسعه انسانی است.
فرماندار اردستان گفت: برای نوروز امسال باید به شکلی برنامه‌ریزی شود که اردستان از یک شهرستان بین‌راهی به مقصد گردشگری مسافران تبدیل شود.
معاون پژوهشی دانشگاه گلستان خبر داد؛

درآمدزایی ۱.۵ میلیاردی از محل پژوهش

معاون پژوهش و فناوری دانشگاه گلستان از فعالیت ۲۹ واحد فناور و دو شرکت دانش‌بنیان در دانشگاه گلستان خبر داد و گفت: مراکز رشد در راستای حمایت از دانش‌بنیان‌ها و تجاری‌سازی ایده‌ها شکل گرفته است.
با ثبت شاخص ۱۰۰؛

کیفیت قابل قبول هوای مشهد

شاخص آلودگی هوای مشهد طی ۲۴ ساعت گذشته بر روی عدد ۱۰۰ در وضعیت قابل قبول قرار گرفت.
مدیر عامل شرکت گاز استان فارس

رونمایی از پویش هدیه

مدیر عامل شرکت گاز استان فارس گفت: در راستای ارتقاء فرهنگ بهینه مصرف گاز طبیعی طرح پویش هدیه در استان فارس اجرا شد.
تیم والیبال راه یاب ملل مریوان که در این چند سال توانسته بود در لیگ برتر والیبال ایران خودی نشان بدهد، به دلیل نبود زیر ساخت های لازم ورزشی در شهر مریوان در حال تصمیم گرفتن بر سر ماندن یا نماندن در لیگ برتر هستند
مدیر آموزش و پرورش ناحیه دو استان قم ضمن اشاره به این که کلاس‌های تقویتی در پایه‌های اول، دوم و سوم ابتدایی و برای دروس فارسی و ریاضی در حال برگزاری است، گفت: معمولا تراکم دانش آموزی در کلاس‌ها ۳۸ تا ۴۰ دانش آموز است اما تراکم کلاس‌های تقویتی با هدف بهبود عملکرد معلمان ۱۵ دانش آموز است.
بی مهری‌های مسکن مهر و سردرگمی ساکنانش همچنان در شهرک "بلکوی" یاسوج ادامه دارد حدود ۷۰ خانه مسکن مهر در این شهرک همچنان بلاتکلیف رها شده و صاحبان این خانه ها در شرایط اقتصادی و تورم کنونی مستاجر و بی سرپناه هستند.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی:

ایمن سازی۷۰ مدرسه در حاشیه جاده‌ها

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خراسان جنوبی اظهار کرد: در چهار سال گذشته ۷۰ باب مدرسه در حاشیه جاده‌ها با هزینه بیش از ۲ میلیارد تومان ایمن سازی شده است.
قصه دراز شهرداران در منطقه ابهر؛

استعفای شهردار هیدج

قصه دراز شهرداران در شهرستان ابهر ادامه دارد؛ این بار شهردار هیدج استعفا داد.
وزیر بهداشت گفت:در دوران دفاع مقدس افتخار خدمت در استان ایلام نصیبم شد و خاطرات خوبی از مردمان نجیب و ولایت‌مدار این استان و ایثار و فداکاری آنان دارم و علاقمندم که بطور شایسته‌ای به این استان در حوزه سلامت خدمت شود.