پوشش ویژه کرونا

در پرسون از رویدادهای لحظه ای کرونا در ایران و جهان باخبر شوید.

مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۵ میلیون و ۲۱۱ هزار و ۵ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۵۸ هزار و ۸۰۱ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۳۹ میلیون و یک هزار و ۴۷ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

همزمان با افزایش محدودیت‌های کرونایی ناشی از گسترش سویه جدید کروناویروس، سازمان جهانی بهداشت (WHO) از افراد آسیب پذیرِ واکسینه نشده از جمله سالمندان درخواست کرد که سفرهای خود را به تعویق اندازند.

مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۳ میلیون و ۵۷ هزار و ۴۷۰ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۳۳ هزار و ۳۴۸ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۳۷ میلیون و ۵۸۴ هزار و ۷۴۳ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

مجموع مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۲ میلیون و ۴۲۹ هزار و ۶۹۴ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۲۴ هزار و ۸۲۰ نفر بر اثر این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۳۶ میلیون و ۹۸۸ هزار و ۶۹۶ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۱ میلیون و ۷۶۳ هزار و ۷۹۹ نفر رسیده، مرگ پنج میلیون و ۲۱۷ هزار و ۳۱۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده و همچنین ۲۳۶ میلیون و ۴۲۵ هزار و ۶۱ نفر از مبتلایان نیز بهبود یافته‌اند.

از زمانی که سازمان بهداشت جهانی(WHO) سویه اُمیکرون را به‌ عنوان یک سویه نگران‌کننده کووید ۱۹ اعلام کرد، در سراسر جهان این دغدغه‌ شکل گرفته که کدام واکسن‌ها در برابر آن موثر عمل می‌کند.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۱ میلیون و ۳۷۳ هزار و ۶۸۳ نفر رسیده و مرگ پنج میلیون و ۲۱۲ هزار و ۹۶۱ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است همچنین ۲۳۶ میلیون و ۷۵ هزار و ۶۳۵ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.
فرمانده ستاد مقابله با کرونا در استان تهران ضمن تشریح وضعیت بیماری در پایتخت، تاکید کرد: به جز افزایشی مختصر در یکی از شهرهای شرقی استان تهران، مابقی شهرهای استان کاهش آمار را نشان می‌دهند و در حال حاضر میزان بستری بیماران در استان تهران نسبت به هفته گذشته نزدیک به ۱۲ درصد کاهش داشته است.
شمار مبتلایان به بیماری «کووید-۱۹» در جهان تاکنون به ۲۶۰ میلیون و ۹۰۹ هزار و ۱۹۲ نفر رسیده و مرگ پنج میلیون و ۲۰۶ هزار و ۸۱۲ نفر بر اثر ابتلا به این بیماری تأیید شده است همچنین ۲۳۵ میلیون و ۶۹۹ هزار و ۴۵۷ نفر از مبتلایان به کووید-۱۹ بهبود یافته‌اند.